body .... *STAFETHICa* .... =)* - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

.... *STAFETHICa* .... =)*

Image and video hosting by TinyPic

*Što prvo zamjetiš na dečku?*

Hm???... pa prilično teško pitanje..
Pa njegov cjelokupan dojam i
izgled... A detalji: osmijeh=),
zubi, oči, kosa..... =)))).....

*Kakav tvoj idealan dečko mora biti*???

Moj idealan dečko, ne smije biti IDEALAN
jer ne volim savršenstvo=)*.... mora
biti humorističan, zgodan, šarmantan...=)
i da je po mogućnosti sportaš,
nogometaš...***=).... Ali nesmije biti
savršen=)....

Što ti je najvažnije na dečku*???

Najvažnije mi je da je iskren,
njegov stav i odnos prema meni,
sve ono gore navedeno, i mora
imati ono nešto što ga čini unigue=)....

*Što bi ponijela na pusti otok*???

Definitivno nekoga :D, mp4 jer bez
toga ne mogu... I to je dovoljno....
Bash bi bilo super=).....


Najbolji frendovi???

Ne mogu reć da imam
najbolje frendove jer nismo
tako povezani da mogu reći
da mi je best frend, ali ih
jako volim=) i cijenim...=)

*Najbolje frendice*???

U mom slučaju najbolja frendica
jer moje mišljenje koje govorim
iz iskustva je da ne možeš imati
dvije ili više best frendica....
A moja best frendica je of course
my enchy=), svaka riječ dalje je
... suvišna=)....

Između svojih frendova izaberi 2 osobe!!!!

.... NO WAY=)......


*Što te najviše živcira*????

U nekim situacijama me i svaka
sitnica naživcira, inače sam
živčana osoba. Ali, laži,
umišljenost općenito i na temelju ničega....
I josh puno, puno puno toga.... =)...


Što mrziš?????

Mrzim diskriminaciju svakog tipa,
dvoličnost, osobe koje se pretvaraju da su
ono što uopće nisu da bi se nekom uvukli u
d***, osobe koje ne mogu biti ono što jesu
zato što se to nekom ne
sviđa, osobe koje se prave da su ti prijatelji
a nisu.... I josh puno toga ali to uglavnom....

Što voliš???

Volim puno toga počevši od obitelji,
prijatelja, čokolade, muzike, životinja,
neta, svoga bloga.. itd.=) mogu ovako
.... do sutra=)).....

*Bez čega nebi mogla živjeti???

Da ne pishem sad sve ponovno
nebi mogla živjet bez svega što
.... VOLIM***....

Najdraža knjiga????

Nemam najdražu knjigu, ali
sviđaju mi se knjige poput
Malog princa.....


Njdraža serija????

Definitivno ONE TREE HILL****

Najdraži TV program????

Nije josh izmišljen=))))...


Najbolji film????

Ima ih jako puno,
uglavnom romantični.....


Najljepša boja????

crana, bijela, zelena, svjetlo plava...

Jesi li osoba za svađu?????

Pa ja sam nešto između toga, mislim da svađa nije
najbolji način za rješit neki problem ali, ako je
neizbježna onda bring it on=)))).....

Nabroji pet osoba koje mrziš?????

Besmisleno pitanje.... ne mrzim nikoga,
neke osobe mi nisu drage ili ih u najgorem slučaju
ne podnosim ali nikoga ne mrzim=)....

Kakvom se osobom smatraš????

Iskrenom, jakoooooooooo tvrdoglavom,
brzopletom, jakoooooooo pozitivnom osobom....=)


Stafetichu prosljeđujem:
Rap girl
Ivona


..... Eto toliko za sad od mene......

........ Do skorog tipkanja......
...... VOJIM VASH SVE*......

By: Maria.



















<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.