Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..me..me..me..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
† od 15.11.08. †

† ja sam Buby..rođena sam 11.06.1994.,iako nikad nisam tražila da budem rođena..živim u jednom prekrasnom mjestu u Međimurju.. donja dubrava †
volim
† svoje marte
† svoje conversice †
† svoju gitaru
† crno †
† mrak †
[kmycu]
metallicu
† him †
† slipknot †
† iron maiden †
† riblju čorbu †
jasona newsteda
† ljude koji rade što žele †
† ljude koji se ne srame pokazati se onakvi kakvi jesu †
bauštelu
moe susjede
petru, moniku i tatjanu

[boŁł me gŁedatł te]
[znam da te NIKAD łmat neću]


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mrzim
crkvu i sve što ima veze sa njome..ne vjerujem u boga, u isusa i ostale takve bajke.. za mene je to velika glupost, al nisam nikva sotonistica †
školu, učitelje i takva sranja †
† dvolične osobe i one obične fufice u roznom koe misle da su savršene

zabranjeno je komentirane anonimnim korisnicima †
† ak mi očete nekaj reči ili me kritizirati, imajte muda i pokažite ko ste †

my MSN †
petra_spoljar@hotmail.com †

† [nitko neće pamtiti što si govorio niti će pamtiti što si učinio.. ali svatko će pamtiti kako se zbog tebe osjećao] †

† [znaj da baš nitko ne zaslužuje tvoje suze, a onaj tko ih zaslužuje neće te nikad rasplakati] †

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

† JUS† OnE SOuL †

† ChAnGe HeR lIfE †

† KrUnCh †

EmO ToMaTo

† TaJcHy †Y †

† MoGu SaMo SaNjA†I o†aKvOm ŽiVo†u †

† DnEvNiK nJeZiNoG žIvOtA †

† BiLi Su JeDnOm NaJbOlJi †

† MiNa-†hE vAmPiRe †

† MaLeCkA †

WaKiNg ThE DeMoM

WaTiNg FoR sOmEoNe



Design:
o / Base Code: o
Adjustment: murderscene
† And If You Go I Wanna Go With You, And If You Die I Wanna Die With You †
nedjelja, 09.11.2008.
..mislila sam da sam te zaboravila..
..da te više nikad neću moći pogledat u oči i nasmješiti se..
..se to meni samo čini ili se gadno varam..

..inače je to sve bilo malo drugačije..
..gledali smo se u oči i to ne samo slučajno..
..znam da nije bilo slučajno..
..osjetila sam kao i do sad onu mržnju prema tebi..
..ali i još nešto potpuno drugo..
..što sad do sada skrivala od same sebe..
..možda je to trunkica ljubavi??
..i h8 u, but i like it..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 21:39 | Komentari (127) | On/Off | Print | # |