Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..me..me..me..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters
† od 15.11.08. †

† ja sam Buby..rođena sam 11.06.1994.,iako nikad nisam tražila da budem rođena..živim u jednom prekrasnom mjestu u Međimurju.. donja dubrava †
volim
† svoje marte
† svoje conversice †
† svoju gitaru
† crno †
† mrak †
[kmycu]
metallicu
† him †
† slipknot †
† iron maiden †
† riblju čorbu †
jasona newsteda
† ljude koji rade što žele †
† ljude koji se ne srame pokazati se onakvi kakvi jesu †
bauštelu
moe susjede
petru, moniku i tatjanu

[boŁł me gŁedatł te]
[znam da te NIKAD łmat neću]


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mrzim
crkvu i sve što ima veze sa njome..ne vjerujem u boga, u isusa i ostale takve bajke.. za mene je to velika glupost, al nisam nikva sotonistica †
školu, učitelje i takva sranja †
† dvolične osobe i one obične fufice u roznom koe misle da su savršene

zabranjeno je komentirane anonimnim korisnicima †
† ak mi očete nekaj reči ili me kritizirati, imajte muda i pokažite ko ste †

my MSN †
petra_spoljar@hotmail.com †

† [nitko neće pamtiti što si govorio niti će pamtiti što si učinio.. ali svatko će pamtiti kako se zbog tebe osjećao] †

† [znaj da baš nitko ne zaslužuje tvoje suze, a onaj tko ih zaslužuje neće te nikad rasplakati] †

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

† JUS† OnE SOuL †

† ChAnGe HeR lIfE †

† KrUnCh †

EmO ToMaTo

† TaJcHy †Y †

† MoGu SaMo SaNjA†I o†aKvOm ŽiVo†u †

† DnEvNiK nJeZiNoG žIvOtA †

† BiLi Su JeDnOm NaJbOlJi †

† MiNa-†hE vAmPiRe †

† MaLeCkA †

WaKiNg ThE DeMoM

WaTiNg FoR sOmEoNe



Design:
o / Base Code: o
Adjustment: murderscene
...::meni nie jasno ko me tako sjeba::..
petak, 17.10.2008.
..želim već malo duže vrijeme napisati novi post, al još uvijek ne mogu moja mišljena i osjećaja napisati u postu onaka kako bi željela..

..moe frendice uglavno imaju dečke..cerekcerekcerek
..uglavno su i zbog toga sretne..i ja sam sretna radi njih i svaki put se nasmiješim kaj ih vidim sretne.. (cure ševite i dalje yes)

Image Hosted by ImageShack.us


..no u sljedećem trenutku se osjećam tako jadno i napušteno.. isto kao i u 2. razredu dok su mi se svi smijali.. kako djeca mogu biti okrutna.. ali što sam starija sve sam bila sigurnija u sebe.. i ne znam dali mi se samo čini ili su me počeli i sada svi izbjegavati?? zar sam takvo govno? ne želim nit navečer iti z frendicama van, jer ću ja stati negdje sastrane.. sama.. povrijeđena sam od cijeloga svijeta..

Image Hosted by ImageShack.us


| 18:35 | Komentari (218) | On/Off | Print | # |