bdsm_blog

četvrtak, 15.06.2006.

Bdsm? To su oni bolesnici u lancima i lisicama koji se bičuju i vežu?

Nikolinu sam upoznao na jednom rođendanu… prvo što sam na njoj zapazio bijahu ogromne, kao ugljen crne a velike poput briketa (danas sam peko roštilj hehe ) oči i tako topao osmjeh…. Crvena uska haljinica a ona tamnoputa, crnokosa, a oko vrata je imala jako usku ogrlicu… skoro pa lajnu :))… Prekrasno…
Malo plesa i muzike, malo cuge i mog šarma :)), i… i nismo kako ste pomislili završili u drugoj sobi i odali se razvratu :p nego razmijenismo brojeve telefona…
Par puta samo otišli na kavicu i doznao sam mnogo toga o njoj… između ostalog da je u vezi na daljinu s kojom nije baš zadovoljna ali postojala je neka nada da će kad-tad on doći u Zagreb…
I ja sam tad bio u vezi koja nije baš štimala i prekid je "visio u zraku"… kad se spustio na zemlju :)) odlučio sam se iz prijateljskog moda prebaciti u mod… pa i ne baš tako prijateljski ;)… Između Nikoline i mene iskre su frcale na sve strane ali… nisam ništa želio forsirati. Polako ali sigurno…
Dosta samo se zbližili i sasvim otvoreno krenuli pričati o mnogim stvarima… i o sexu naravno. Tad sam joj spomenuo da ja volim malo grublji seks… tražila je pojašnjenje pojma "malo grublji"

-Jel ti poznata kratica bdsm?
Iznenađeno-zabezeknut pogled i pitanje…
-Bdsm? To su oni bolesnici u lancima i latexu koji se bičuju i vežu?

-Hahahaha… pa može se na to i tako gledati ali ima tu još podosta svega i svačega. Fizičkog i mentalnog…

Izraz lica joj je govorio – na kog sam ja to naletila… a izgledao je kao sasvim OK dečko. Razočaranje… lagana ljutnja, u neku ruku i gađenje…

-Hvala lijepo, nisam ja za takve stvari-ledeno je prozborila…

-Hej, polako… ljudi koji nisu u tome često puta imaju sasvim krivo viđenje bdsm-a.

I krenuo sam joj objašnjavati kako to sve ide… sjedila je prekriženih ruku i ne baš previše zainteresirano slušala… no riječ po riječ… i to što smo se prije toga relativno dobro upoznali, na određeni način i zbližili i vidjela je da nisam neki manijak niti psihijatrijski slučaj :)) i polako sam osjetio da to nju počinje interesirati… na neke stvari je tražila dodatna obrazloženja, postavljala mi pod pitanja… a pošteno se zainteresirala se kad sam joj spomenuo koliko užitka to sve nosi i da je curenje iz pice maltene normalna pojava… a uzdasima se ne zna broja…
No i dalje je ostajala pri tome da je ona maza i da se voli grliti i ljubiti i masirati i dirati i da ju grubosti ne privlače…
Misliš da u bdsm-u toga nema? Da je tu samo grubost u igri? Naravno da nije. Pažljiv Dom će ti pružiti više nježnosti od maltene bilo kojeg vanilla dečka… a pružit će ti i mnogo stvari koje "normalni" :)) nikad ne bi pale na pamet…

Pa kako, pa zašto, pa koliko… i djevojka se bome zainteresirala…
I otvoreno sam joj rekao kako bi joj jednom volio uživo neke stvari, o kojima sam govorio, predočiti…
Ne. Ona voli svog dragog… ali… ali na kavicu možemo uvijek ;)
Na slijedećoj kavici mi je sama krenula postavljati razna pitanja da bi joj u jednom trenutku rekao da prestane zapitkivati jer jedno djelo govori više od 5 miliona riječi
Ne. Nikako… em je u vezi em nije za te stvari.
Reko dobro. Kako god želiš…

Dođem doma i stiže mi sms… da već i sam znam kako joj se sviđam a i da sam ju bome opako zainteresirao i da bi voljela probati ali želi da sve bude skroz lagano i polako… ;)
Dogovor je pao… sutra u 9 dolaziš do mene u onoj crvenoj haljinici s tuluma, a ispod nje nemaš baš ništa…

- 20:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))