bdsm_blog

četvrtak, 20.04.2006.

8:15: "Jutro. Kako si? Ja luuuuuudo. Sanjala sam noćas da me je neki maskirani lik oteo, na silu ugurao u auto i stavio mi lisice i zaljepio traku preko usta. Vozili smo se do neke podzemne garaže. Kad smo izažli dočekao me je potpuni mrak… i odjedamput se upalila glasna muzika i stroboskop. Tad sam vidjela puno raznih bičeva povješanih po zidovima. On je skinu masku i vidjela sam to si bio ti... Probudila sam se totalno napaljena i željna… jel ima kakve šanse da se danas vidimo."

8 i 21 : "Super, zahvaljujem. U 5 ću sjediti u kafiću. Velika pusa od Vaše droljice"

U dogovoreno vrijeme došao sam u kafić. Nasmijala se, ustala i dala mi pusu u obraz.
Sjeo sam i naručio kavu… u trenutku je neko lagano razočaranje prošlo njenim licem.
Šta je bilo?
"Mislila sam da ćemo odmah do stana, nemam danas puno vremena"
"Da, znam da si to mislila :D, no strpi se malo…"

-Bila sam zločesta dok sam te čekala i u WC-u nešto napravila….
-Da… što si napravila?
-Pa to je iznenađenje… na želim ti reći, to moraš vidjeti.
-Sad želim vidjeti…
-Joj, pa kako sad… ima ljudi oko nas.
-To nije moja briga… trebala si mudro šutjeti…
-Alli…
-Nema ali… imaš minutu da mi to pokažeš.

Razgledala se po kafiću. Na stolu do nas sjedilo je troje ljudi udubljeno u neke poslovne razgovore, papire, nacrte…
S druge strane dvije cure su pisale sms-ove…

-Pokaži mi ili možeš ići doma. Ništa danas od seanse.

Uh… vidio sam da joj je neugodno ali u drugu ruku da je to i pali.
Lagano je premjestila stolac bliže meni, zadigla haljinicu… i pokazala mi… Vidio sam da nema gačice ali nešto mi je bilo sumljivo...

-Zadovoljni?
-Ne, nisam… pre kratko je to trajalo… želim bolje vidjeti.
Ponovo se nervozno okrenula po kafiću
Studentice su taman odlazile… Raširila je noge i ostala tako… Tek sad sam primjetio da si je tangice nagurala u picu...
-Jako lijepo… a sad ih izvuci van.
Šok… nevjerica...
-Ne, ne mogu ovdje. Molim te. Pa netko će stvarno primjetiti.

-Napravi to sad. Nikog nema, a oni likovi do nas su svi u nacrtima.
Izvuci ih ali polako… i kad ti ja kažem.

Pričekao sam par trenutaka gledajući je u oči… oboje smo imali osmjeh na licu.

-Sad kujo.
Polako ih je izvlačila i nije se mogla suzdržati…
Oteo joj se jedan lagani uzdah… Jedan od likova se okrenuo prema nama ali brzo i vratio među svoje nacrte. Izvukla ih je van… i pokazala mi ih ispod stola…
-A sad ih vrati unutra...
Očito je napaljenost napravila svoje i bez ikakvog razmišljanja, čak niti okretana po kafiću izvršila je.

-Odlično… a sad idemo do mene. Ni ja više ne mogu čekati.

U haustoru sam joj naredio da stane, okrene se i raširi noge. Zadigao sam joj šos i nekoliko puta dlanom opalio po pici a onda je stisnuo uza zid, izvukao gačice i nagurao ih joj u usta, grubo zgrabio za mačkicu i masirao, stiskao… gnječio. Uhvatila me je za prepone.
"Kujo! Jesi možda tražila dozvolu ili dobila naredbu za to?"
Biti ćeš kažnjena…

Ušli smo u stan a ona se skinula, klekla pred mene i tako ostala. Tek onda sam joj izvukao gačice iz usta.

" Kuja Vas želi služiti i zadovoljiti. Radite sa mnom što Vas je volja"

Primio sam je za kosu i potegao prema natrag te joj pljunuo na lice. Zahvalila mi se i otvorila usta… znao sam da želi još moje sline… no mjesto toga dobila je šamar, i još jedan
"Ustani kujo"… gurnu sam je ispred sebe i odveo do kupaonice… primio za vrat, stisuno prema dole, pustio vodu i oprao joj lice… imala je crne kolutove oko očiju… jako sexy :)…

Primio sam je za grudi i počeo stiskati… prvo nježno a zatim sve jače i jače… gnječio sam joj grudi a ona je zatvorila oči… Jako voli da budem grub sa njenim sisama… nekad ih toliko stiščem da joj ostanu masnice, koje mi slijedećom prilikom sva sretna pokazuje… I nakon ovog puta imat će koju masnicu…
Stao sam iza nje da dobijem bolji grif :) i ponovio radnju. No sad sam ih i gnječio ali i razvlačio… Čvrsto sam je stisnuo za bradavice i vukao sve dok nije počela jecati…
Onda sam tresao njima sve brže i brže… ponovo ih primio u ruke i gnječio još i jače i razvlačio na sve strane… Jecaji i uzdasi su postali sve glasniji… Danas češ imati zavezane grudi kujice… no polako. Prvo na sve 4, i tako odi do sobe i u ustima mi donesi bič…
Tako graciozno i mačkasto :) ide na sve 4... predivan prizor. Nisam mogao ostati cool. Nasmijao sam se i rekao "prekrasno... kako ti znaš hodati na sve 4, i spustiti se u tu pozu. Svaki put se ponovo iznenadim. Ti nisi kujica, prava si mačkica-droljica"...

- 16:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Domu se možete javiti na :
    bdsm_bloger@yahoo.com
    a suurednici na:
    colobina2006@yahoo.com











  • OBAVEZNO ŠTIVO
    Branko Čopić
    Ježeva kućica

    Po šumi širom bez staze puta,
    Ježurka Ježić svaki dan luta.
    Lovom se bavi, često ga vide
    S trista kopalja na juriš ide.

    Vuk i Medo pa čak i Ovca,
    Poznaju Ježa slavnoga lovca…

    …Jež se veseli, na gozbu veli,
    Tu šale nema hajd da se sprema….

    …Kućica glupost, veli vuk zao,
    Pa ja bi svoju za janje dao.
    Idem sa vama, baš sam za šalu,
    Hoću da vidim Ježa budalu…

    I kad ste zadnji put imali u rukama Ježevu kućicu? To je obvezna literatura. Kakav Marquise, kakva Story of O :)))
    Prvo apsolvirati Ježurku Ježića a tek onda možemo dalje :))