-WeLcOmE tO ThE JuNgLE-

06.06.2006., utorak

LORDI

alo ljudi..evo i mene...ovih par dana mi je bas super...hehe...ovaj da kako su lordi bili pobjedili i nekako mi je doslo da ih pocnem slusat i evo par spotica od njih...ima fakat dobrij pjesama...a da nisu pobjedili ja nebi ni znao za njih...

Lordi - Devil is a loser



Lordi - Hard Rock Hallelujah



Lordi - Blood Red Sandman



evo 3 prezakon spotica a i mujuza je zakon...a sta vi kazete na lorde kakvi su vam...pozz svima gibam ja

- 21:44 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


glasajte

glasajte koja vam je grupa najbolja:


Free Site Counter
Free Site Counter


a eto ovdje cete moci citati o meni i o mojim razmisljanjima




www.bikedivision.tk




dinamo......!!!!!!!!!

moj msn:
master_of_disaster_zg@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
metallica 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
jos malo metallice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
iron maiden 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
linkin park je zakon!