-WeLcOmE tO ThE JuNgLE-

04.06.2006., nedjelja

HLADNO PIVO!!!!

ej ljudi...sada sam doso sa koncerta od Hladnog Piva...na trgu...bilo je prejebenooo....fakat su najludi....nikada se nisam tako zabavio....prezakon....trebali ste ici...fakat imaju prejbenu mjuzu....kada sam doso tamo bilo je dosadno i onda kada su dosli hladno pivo...odma sam se probio do prvog djela...kod ograde..i kod onog autobusa na kat....i naravno odi pustii neke prejebene pjesme i mi se svi razbacali na to...fakat je bilo predobro...sve puno metalaca i rokera....a i bilo je i cura...jedna mi se svidjela....bila je cjelo vrijeme pokraj mene...i htjela mi je sibat frneda :D...ja sam se lomio..i da pobro sam od jedne cure saku u glavu...mislim u zub tocnije... i ako ta cura koja je htjela osamariti...ako slucajno citas post...javi mi se :=) ja sam ti bio onaj decko u majco od metallice...laku noc svima!!!!!!!
- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


glasajte

glasajte koja vam je grupa najbolja:


Free Site Counter
Free Site Counter


a eto ovdje cete moci citati o meni i o mojim razmisljanjima




www.bikedivision.tk




dinamo......!!!!!!!!!

moj msn:
master_of_disaster_zg@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
metallica 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
jos malo metallice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
iron maiden 4ever

Image Hosted by ImageShack.us
linkin park je zakon!