nedjelja, 06.01.2008.

Konačno novi post

Dragi moji prijatelji,

Ne mogu reći da nisam imao vremena čitavo ovo vrijeme napisati post. Jednostavno se nisam sjetio, ali zašto...? Ne znam ni sam. Nemojte se ljutiti. :(

Inače uživam na zimskim praznicima. Trenutno je kod mene u gostima moj najbolji prijatelj s neta i šire (inače živi u Splitu, u utorak navečer ide kućicrycrycrycrycrycry). Vama, dragi čitatelji, sa zakašnjenjem sretan Božić i Nova 2008. godina i želim vam sve što si sami možete poželjeti.

Za Božić sam dobio novi mobitelcool, stalak za CDe sretan, slatkišenjami i kao šećer na kraju MEDALJON SA SLIKOM MOJE BELINDICEcerekcerekcerekcerek. Neki me zajebavaju da sam peder, da sam feminiziran što nosim taj medaljon, ali zaboli me sve dok je unutra moja Belindicacerek

Dovršio sam svoj roman "Vraćaju se Bonnie i Clyde". Naravno, predugačak je za objaljivanje na blogu. Ima 100 stranica, s time da je jedna stranica A4 format u wordu s uobičajenim marginama i veličinom fonta 12. Roman se još mora sređivati, nedostaje mu stila i dubine, ali sredit ću ja to. Već sam jako ponosan na njega i na svoje likove koji oživljavaju davno zamrlu legendu o BONNIE I CLYDEU coolcoolcoolcoolcool

Također velika novost je da sam po prvi put u životu razgovarao sa slavnom osobom.coolcoolcool Radi se o Marini Ergotić, glavne vokalistice grupe Magnetic koja je napravila prepjev Belindine La Lune. Došao sam do njenog broja telefona i razgovarali smo. Sada se dopisujemo preko maila i katkad preko SMSa gdje smo si čestitali Božić i Novu godinu. Bio je divan osjećaj razgovarati s njom, ponajprije jer je slavna osoba, a osim toga zato što je napravila prepjev pjesme koja je promijenila moj život.cerek

Mislim da sam vam zaboravio reći (iako već ima dosta vremena od toga), dobio sam još prije praznika prvu gramofonsku ploču svoje Belinde, i to je ni manje ni više nego moj najdraži album RUNAWAY HORSES!!!!!!!cerekcerekcerekcerek Držim je iznad kreveta, zajedno sa "The Best of Belinda Volume 1", prvim originalnim Belindinim CDom koji sam dobio.

Malo veće novosti vezane za moju Belindicu... frend iz Šibenika napokon mi je poslao na DVDu cijelu snimku koncerta Belinda Live 1988. To sam čekao nekoliko mjeseci, popizdio sam čekajući...burninmad Od kolege s BCnet foruma iz engleske dobio sam dva DVDa i jedan CD. Na prvom DVDu je Belindin koncert Live at Manchester Pride 2007. Navodno taj DVD sada imaju 4 osobe na ovom svijetu (osim ako lik sere), a to smo: on, lik koji mu je to nabavio, ja i sama Belindacerekcerekcerekcerekcerek Na drugom DVDu su snimke Belindinih pojava na televiziji. Kvaliteta slike toliko je loša, a to je toliko teško i zajebano za prebaciti na kompjuter u obični MPG format, da sam taj DVD stavio u arhivu i nisam ga uklopio u kolekciju. Na CDu je hrpa Belindinih fotografija i četiri koncerta Belindine grupe The Go-Go's. Drugi kolega s foruma dao mi je neki link s neta gdje sam skinuo još jedan Go-Go's koncert. Tako da sada imam prilično veliku kolekciju Belindinih live nastupa: Belinda Live 1988 (DVD video i audio CD), Runaway Live 1990 (DVD video i audio CD), Live in Moscow 2006 (audio CD), Live at Manchester Pride 2007 (DVD video, CD nema smisla snimati jer je loša kvaliteta zvuka), i pet Go-Go's koncerata u audio formatu: Live at Austin 1983, Live at Oakland 1990, Live at Irvine 2001, Live at Hiroshima 2004 i Live at Japan 2004. Kako bi kolekcija bila recimo potpuna, nedostaje mi još DVD s koncertom "Belinda 1986". Naime, taj se spominje na svim videografijama, a nemam ga. Ima za naručiti preko neta, ali ja nemam jebenu kreditnu karticu.mad

Jučer me jedna stvar jako ispunila.coolcoolcool Neka budala na Youtubeu je bila stavila parodiju na Belindin spot "Always Breaking My Heart". Stavili su njezin spot i preko njega muški glas kako pjeva istu pjesmu, pa su je sprdali "Belinda transvestit".burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad (džubrad). Vidio sam da je iz nepoznatog razloga taj video obrisan s youtubea i nestao s lica interneta, a account tog majmuna je blokiran na youtubeunaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty Tako mu i treba, son of a b[beep].burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad Svi kad tad dođu na svoje, svatko tko sere po Belindi pojede vlastita govna, ili iz moje ili iz tuđe ruke.naughtyburninmadsmokinthumbupnjami

Evo za kraj nekoliko sličica s gore spomenutim stvarima:

Gramofonska ploča Runaway Horses:

(klikni na sliku)

Mobitel (dobro, nije ovaj moj, ali moj je isti takav)smijehsmijehsmijehsmijeh :


Medaljon s Belindinim slikama:

(klikni na sliku)

Stalak za CDe gdje držim svoje blago:

(klikni na sliku)

DVDi Belinda Live 1988 i Live at Manchester Pride 2007:

(klikni na sliku)

Go-Go's koncerti na CDima:

(klikni na sliku)

(CD i DVD covere za Live at Manchester Pride 2007 i Go-Go's koncerte sam sâm dizajnirao, nemojte da mi ih kradetenaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty)

Lijepi pozdrav svim mojim čitateljima, sada ću skoknuti do vaših blogova i pozdraviti svakoga posebno.

PozzzzZZZZwavewavewavewavewave

- 12:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #