VOLJELA SAM GADA,VOLIM GA I SADA new post... - You can try, you can risk, but you will die of my kiss... - Blog.hr

Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars
Doll Avatars

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

.....muzika....
....ljubav....
...škola....
....frendovi....
...sve i svašta....

Linkovi

10 THINGS I HATE ABOUT U

I hate the way you talk to me,
and the way you cut your hair,
and i hate it when you stare!

I hate the way you read my mind,
i hate the way you're always right,
and i hate it when you lie!

I hate it when you make me laugh,
it even worse when you make me cry!

I hate it when you're not around,
but mostly i hate the way i don't hate
you,not a little bit,not any at all!!!!!!!

KOLKO VAS IMA....
OOO KOLKO VAS IMA...
O JEBOTE KOLKO VAS IMAAAA...(od 17.9.07)
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

ja sam samo jedna obična cura iz zagreba....
imam 13godina....(rođendan 23.5.94)...blizanac po horoskopu
volim:sladoledfino,palačinke....baklava...
čupavce....zimu tj skijanje...roflrofl
frendove,......ples..pjevapjeva
izlaziti van...zabavljati se....
DEČKEpartyparty
ići u grad....
ne volim:kad mi se priča iza leđa....
ne budi peder...reci mi kaj imaš i to u lice...
ljubomorne ljude...
varivozaliven..lol..
školu---ofkors
kaj slušam:hmm..teško je reć
fakat slušam sve i svašta...pjevapjeva
ljetujem:poreč...funtana,,,jedva čekam
ponovno ljeto...
ljubav:zujozujohmzujozujoi dalje se čeka
.al ima žrtava..cerekcereknaughtynaughty
a to je valjda to....

moj msn:anchy777@hotmail.com

nedjelja, 21.10.2007.

new post...

ey...pa evo mene....evo uz nagovor ljudi ....
evo mog new posta...
kod mene nema baš niš novo....
jučer bila s paulom u štrosu...i kak se pričalo da će se svi
živi potući....između kvartova....i BBB..protiv....ma uglavnom
da će biti ogromne šore....i nije nam baš bilo svejedno....jer
kad smo išli u tramvaj...sam svi dečki oko nas....
al...ok...i uglavnom od šore nije bilo n š....!!!!!!!!!
al bilo je fakat super....al napočetku dođe mene neki lik sam,kaj me nije zašvalio....onak ja se derem paulaaaaaa,a paula mene ne doživljava ni pol posto....
i na kraju e koji je lom bio...idemo mi stepenicama....
i hrpu dečkiju tamo...i dođe jedan ovo su najljepše cure u mom kvartu....a lol...
....i tak u školi je bio disco al još prije....
i tak....
sutra na porti...u utorak cjepljene,...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,u srijedu tekma.....(odbojka)...
ja kak me te cure živciraju..mislim te cure iz te škole....
e ubijaju me....glupe su jooooooooooooooo.....burninmadburninmadburninmadheadbangmadblablabangbangpuknucupuknucu
...... brijem da je to to.....
ae čujemo se.....
pusa velika.....pozzzpartypartymahmahwavewave



| Just Say SomeThiNg (30) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.