život navijača

četvrtak, 21.12.2006.

BBB-i su me zvali na božićni domjenak, Dinamo nije

• U najdubljem sjećanju ostat će vam veza s BBB-ima?

- Prije nekoliko dana sam pročitao izjavu, znate već čiju, “nećemo puštati huligane na stadion”. Dinamo ima strahovitu moć, on ima posebni status u hrvatskom narodu. Dinamo doživljavam na tri načina; kroz tradiciju, kroz legende, osjećam strašan respekt prema Dražanu Jerkoviću, Belinu ili Gucmirtlu. Doživljavam ga i kroz navijače. Osim rezultata, željeli smo stvoriti posebnu atmosferu i uspjeli smo, Dinamov duh se osjećao u cijelom Zagrebu. Inicijatori svega su bili BBB-i. Oni su bili i inicijatori rezultata. Nije toliko zaslužan Kuže kao trener, uprava uopće nije zaslužna, igrači su zaslužni, a najzaslužniji su, ipak, BBB-i. Potaknuli su jedno izuzetno raspoloženje, koje je kulminiralo na utakmici s Arsenalom. Ja te dečke nisam poznavao do časa kad su mi priredili oproštaj. Ove godine, klub s kojim sam bio prvak, nije me pozvao na božićni domjenak, a boysi su me pozvali, da mi stisnu ruku i da se oprostimo. Kako te ljude, koji su inicirali sve, nazivati huliganima i prijetiti im da neće ući na stadion. Imao sam s njima dobar odnos jer sam bio iskren, nisam bio tašt i narcisoidan i niti jednom nisam rekao da sam za sve zaslužan

JOSIP KUZE

21.12.2006. u 19:35 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

o životu jednog boysa

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
cafe.mobil.hr