Image Hosted by ImageShack.us

the VOICE of a GENERATION

nedjelja, 10.09.2006.

Pank, pijanac ..... marac ???? divertemento (zabava)

Je pišem novi post.
Počela je škola (ekonomska, komercijalist)i za ve je ok dok ne pitaju ili dok nemo pisali testove.
Svaki dan imamo 7 faking glupih dosadnih sati, a posle nastave se ide v Hrast ili doma Spat!!!
Jučer je bila 1. SREDNJOŠKOLSKA SUBOTA. Družina se okupila u Hrastu (šopar,lesar,ja,zvonarek)
i razmišljali o odlasku doma več v 7 jer nam je bilo ultramegaenbijejkvalitetno dosadno. Nakon dugotrajnog razmišljanja zaputili smo se prema gradu. Došli su VINAC i ŠOPAR stariji i pošto mje Lesar bil dužan pivu dal im je pare pa su nam oni kupili pive jer kak bi rekel DAMAC - bratić: "MOJA GRAĐANSKA DUŽNOST JE DA PIJEM!!!!". To svi apsolutno podržavamo...No i idemo mi na plac pit pa dojde murja i mi odidemo do staračkoga doma i tam dojdeju pa do centra i tam dojdeju. Onda smo odišli nastaniti se v park pa su se s maricom dopelali nutra v park, i odišli smo na fontanu.... S
maricom su došli s jene strane, a dva murjaka su lovila ljude peške. Ja velim Dodiju beži i pridruži nam se Zvonarek i mi na biciklima kroz dreva, grmlje pokraj Monte Carlija pobegnemo a murjak je bežal za nama. Šopar je isto bil na biciklu ali je on s druge strane pobegel i murjak mu je skočil s grma a on se pelal miljardu KM/H i skoro ga je ubil ali je šopar pobegel.... divertemento
Mi nismo imali nikšu pijaču ali bi nam murjaki sikak srali jer su budale.....ko ih jebe A.C.A.B. ...
Onda smo se si nasli pak v centru. Odišel sam se pozdraviti s Damacom koji se pak alkoholiziral jer mu je to građanska dužnost!
Tam smo proveli negde jenu vuru i odišli smo doma....
I tako je prošla 1. SREDNJOŠKOLSKA SUBOTA!!! Nije bila bas jako zabava ali je biilo i više nego solidno!
Sutra pak škola...headbang

FNC diverzant
punk rock song

Svakim pocetkom srednje skole
Neki novi klinci otkriju punk
A vec par mjeseci kasnije
Starci nih uvjere da
Da to nije ono sto se od njih trazi
Od njih se samo ocekuje da
Zavrse jednom i tu srednju skolu
A nakon nje odma' upisu faks


Sine budi ono sto ja nisam
U zivotu ce ti lakse bit ak'
Srednju, faks budes zavrsio
Molim te sine nemoj slusat punk

Za tebe je ovo novo iskustvo
S ovim se nikada susreo nisi
Nikad jos ti birat' nisi mor'o
Dal' da slusas starog il' da slusas punk
Ti nemas mozak, nemas nista s njim
Svog ces starog ti poslusati
A tvoj ce tata jedino sretan bit
Samo kad si ti u zabludi


I onda ti ces ostat' sasvim sam
Svi tvoji decki su davno otisli van
Pred ducanom sjede, zicaju dinar, dva

Nikada ti vise neces probat sam
Brze, vise, jace, bas u tom je stvar
Jedino na svijetu sto ti ces znat'
Bit' ce samo disciplina, red i rad
Za tebe su alkohol, droga i zene
Nedostizna, velika i dosadna stvar
Zato razmisli malo, zaboravi starog
Kupi si pluge i poleti van


I onda budi sve sto stari je
Djecak iz haustora nezavrsene srednje skole
Cijeli zivot brije na birtije
Kad je doma gleda sam TV




Cock Sparrer
England Belongs To Me

Years of being told you ain't as good as us
Join the line, sign your name
And they all said that our country's going bust
But no-one's fooling us again

England belong's to me
A nation's pride the dirty water on the rivers
No one can take away our memory
Oh Oh, England belongs to me

We'll show the world that the boys are back to stay
And you all know what we can do
Heads held high, fighting all the way
For the red, white, and blue


Image Hosted by ImageShack.us

- 19:54 - Komentari (24) - Isprintaj - #