Image Hosted by ImageShack.us

the VOICE of a GENERATION

ponedjeljak, 28.08.2006.

NEDA MI SE PISATI POST (SIM)

bil sam na moru 10 dana u Selcu dosel sam doma upalio kompiča i ekran mje crknul!

v nedelju smo isli v split na SIM.
12 sati je trajala vožnja i dok smo spustili sjedalice (sa svake strane po tri sjedalice, znaci tri ležaja!!!) dobili smo krevet po cjelom kupeu. Voditelj nam je bil od Šopara brat Davor(110kg)
i on je zauzel jen lezaj, a mi 4 (habuš,sopar ml., danč i ja) smo se jebenih 12 vur tiskali na dva ležaja
i onda nam se ovaj još tam prčil.....
ok to smo preživeli!
Tamo smo proveli jedan dan, kad je ono došao drugi!
Drugi dan bijaše natjecanje i mi bijasmo 5. (u celoj državi)
Navečer alkohol.....
TREČI DAN (srijeda) isli smo nekam v pizdu materinu i tamo je bila ZABAVA!, a posle
smo ŠOPAR ml. i st., i ja isli pit na plažu i SPAT NA PLAŽU, ali smo oko 4 pobrali jer nam je bilo zima.
I onda dođe cetrvrat............dobili smo LANČ PAKETE (sok na slamčicu, kruh i mesni doručak kojega smo ne meli kak jesti!!) i onda smo na večer isli doma ali nas je u kupeu bilo jedan manje....
E moram spomenuti da smo vidli tipa koji je isti IVAN ŠARDI!!!!!! i upozali smo DANČOVU ljubav
L E I L U!

I dok smo na stanici čekali vlaka igrali smo FIFU STREET!!!! zakon je, malo je igralište, okruženo vlakovima i igra se 4 na 4.! ou jea FIFA STRIT.... samo zbog toga mije se Split svidio..
pusa

- 21:51 - Komentari (42) - Isprintaj - #