Image Hosted by ImageShack.us

the VOICE of a GENERATION

subota, 15.07.2006.

Pejnbal

Da, da.....u četvrtak nas je 18 išlo na paintball u Totovec (PK Međimutje ako ako želite link)....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
V 5 smo se našli kod Macanovog doma, pa je Vanja došel po nas i v 2 ture nas pelal (jer nas je bilo pun kurac).

Ekipe su birali iskusni ČIČKA i jos iskusnija TAJANA:

THE ČIČKA TEAM činili su:
Pigac
Latin Šercer
Kapetan...Ivša(srša)
Vukas
Sanja
Brumec (fabijan)
Obadić + Čička


THE TAJANA TEAM činili su:
Nevčo [ja (ou jea 2x)
Žikac
Šopar Igor -spec
Šopar Davor -tenk (samo 110kg)
Lesar
Đevad
Sklepić Katjana + Tajana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Počeli smo igrati oko 18.15, igrali smo 5 runda, v sakoj po 50 loptici. Prije početka onak si nabrijan, oživiš se v igu 200% onda ovaj veli 5,10 počni ili kak več i ona.....................................

Image Hosted by ImageShack.us

A T A K N Z I ! ! ! !

V prvoj rundi su nas ovi gadovi strgali jer je v našoj ekipi bilo još "neiskusnih igrača" i pol ekipe je ostalo bez loptici jer su bezveze strelali, ali u drugoj rundi udarna trojka Žikac-Nevčo-Sklepić postavljaju stvari na sovje mjesto i .....
1-1.
V 3. rundi su oni nas pak pobjedili, ali je bilo krvavo.
4 runda najnapetija.
Šopar I., ja i Sklepić odisli smo na desnu stranu iza brega. Speca su odma sgađali, a ja i Sklepić smo bili "ispod" 4 njihova pedera . Brumec im je govoril SE SAM POČISTIL OVA STRANA JE ČISTA, zdigel se počel bežati i dobil po pički. Mi dva smo ostali ležati još 10 min jer nismo mogli nikam, onda si je Sklepić dišel počistiti masku, makar toga nema v igri, a ja sam se odkutural v nekše grmelje, dole s brega iza bačvi, posteral Sršu. On se zadere da je POGOĐEN, ide van i usput strela po meni, pa sam se ja hitil v stanu v GNOJŠNICU. no uglavnom ostali smo trojica u igri protiv Šercera kojega je Žikac dokrajčil.....................2-2
Prije zadnje runde dobili smo jesti i onda oblučujući FAJT.............(inače tak to zgleda v igri):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5. runda....
bila je odlučujuča i si su se skrivali - "borili za živote". Već je polako bil mrak, igrli smo dulje od pol vure i onda si je Sanja skinula masku (neznam točno kaj je bilo i zakaj) i ...dobila je lopticu v oko, onda je Vanja prekinul igu a već je i bil mrak......
Igra je završila neodlučeno 2-2

Sanja je v bolnici tam bu do nedjelje mislim i nadam se da je se OK, POZDRAV Sanji od svih!

inače ovaj post sam završil v subotu v 03.34, i ve IDEM SPAT
ou jea




- 02:21 - Komentari (27) - Isprintaj - #