gredice

petak, 22.06.2007.

NEMA NASLOVA

evo tak sam skupil komentara pa pisem novi post...skola je gotova e proci cu s 5,00.stalno se zajebavamo druzimo se sa svima.danas cimer dodo i ja idemo tam kod moje bake i tamo cemo se opet zajebavat i sve i drek i bljuc i tak to.jucer smo bili na jarunu i opet se zajebavali,(nije sve bilo tak dobro)umro je neki 17-ogodišnjak iz ekonomske(moja sućut)bilo mi ga je zao i njegovih roditelja kaj su izgubili sina.to je to
(opet)za doru:onaju ko te skoro pokopo je fićo i anu(culi) je streso i to dvaput kaj je s njom(padne dvaput na istu forulud)
za onu neko koju ja ''znam'':i doris smo stresli kaj ti tak smeta kod nje...
za sve koji neznaju:blog je samo moj



u ovom postu nemojte nista shvatit kao uvredu osim ono s anom
- 12:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.