žao mi je što tek sada radim blog ali prije nisam mogla!
27.08. bio je ročkas od moje naj frendice lare!
sve je bilo super dok nije došao i taj trenutak lara je donijela tanjure na kojima su bili sendviči a ja sam se zaželjela i u sebi rekla probat ćunjami. no kad je stavila tanjur sa sendvičima na stol predomislila sam se! O MOJ BOŽE!!!
majoneza ne sve strane krastavci buđola i poli!nono
nisam se usudila to probati jer je lara to radila a ona uvijek radi nejestive stvari!
moj najbolji dio je bio kad smo u larinoj sobi zatvorili prozore, ugasili svijetla, nabili muziku do daske i počeli se gađati kušinima!smijeh
jadna lara soba puna perja!
bilo mi ju je žao ali kao što uvijek lara kaže:mama će to srediti!smijeh
lara pufam te!kiss

03.09.2007. u 15:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

potrudit ću se i ja se nadam da će biti dobar!!!

ovu mi je pjesmicu rekla jedna frendica
ali ja baš dobro nisam upamtila kraj!!!

MEDVIJEDIĆ ŠMRKO

moje ime je medvijedić šmrko
svaki dan šmrkam nešto fino

ne škodi mi malo heroina
kao ni dobrog starog kokaina

IME:ellawave
PREZIME:nije važno
RAZRED:6.b
NADIMAK:ellchy.el,elllllllllla
HOROSKOPSKI ZNAK:riba
SLUŠAM:green day,linkin park,RHCP
NAVIJAM ZA:manchester united
NAJ JELO:pizzanjami
NAJ PIĆE:coca-cola
VOLIM:svog kunića,zgodne dečke,tući se,svađati se,zezati klince,gledati TV,slušati pjesme,zvonit ljudima na vrata pa pobjeć............
NE VOLIM:razmažene,cure koje se preseravaju, dosađivati se,školubangbang...........