< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Bok ljudi ovo će biti blog o mom psu Bazilu on vam je njemački tigrasti boxer i jako ga volim

Linkovi

Josipa
Jelena
Dorja
Dajana
Gloria
Zara

Ovoliko vas je bilo od
01.07.2007






Dogs Gif Images

Dogs Gif Images



Dogs Gif Images

Dogs Gif Images



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Animal Glitters border="0" src="http://media.bigoo.ws/content/glitter/animal/animal_2.gif">

Animal Glitters



Dogs Gif Images

Dogs Gif Images



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image hosting codes

Image hosting



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 02.07.2007.

Bazil i nešto malo više o njemu

Bok ljudi sada ću vam reći nešto
malo više o mom pasu Bazilu kao
šta sam i obećala.
Ime: Bazil
Prezime: Šuker
Dob: 3 godine
Datum rođenja: 18.08.2004.
Vrsta pasmine: Njemaćki tigrasti Boxer
Boja: Tigrasta
To bi bilo nešto malo o mom Baziju.
On vam je imao dvije sestre Bety Blue i Gretu.
Kada smo ga mi kupili on je imao samo 4 mjeseca.
Kupili smo ga u Vukovaru.
Kao i svaki mali psić kada dođe u nepoznatu kuću
cvili po neznam koliko dana.
Ali on uopće nije cvilo.
Bio je skroz miran i tih.
Kada smo došli doma sa tog dugačkog puta
a došli smo oko 10 sati navečer.
Bazil je bio tako pospan i jedva je gledao kroz
svoje male oći.
sjeo je na sredinu tepiha a mi smo svi gledali u njega
i govorili kako je sladak.
On je izgledao tako pospano da su mu se oći sklapale.
On je sjedio i sjedio mi smo samo odjedamput ušutili.
glava mu je polako poćela padati prema podu
on se njihao i odjedamput mi smo se svi poćeli se
smijati Bazil je pao na pod sa njuškicom
to je meni bilo tako slatko a on se odmah razbudio.
Moj brat je reko idemo spavati ueo ga je u ruke i
odnio ga je u svoju sobu.
To vam je bilo kada je moj mali Bazil
došao kod nas kući a znate šta sada radi.
Sada upravo tu pokraj mene spava na kauću
i uživa.
Bok ljudi to bi bilo sve za danas o mom
Bazilu.
U idućem postu ću vam pisati o Bazilovom prvom lajanju.

coolpartymahmahkisscerekcerekmahkisskiss



- 09:45 - Baziliziraj (72) - Isprintaj ako hoćeš - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.