sth about love?:)

nedjelja, 19.06.2005.

....where is the love??????????????

ok...nemam pojma vise!!!!!!!!!!!!1sutra odgovaram usmeno hrvatski, latinski i filozofiju,....iskreno nista nemam pojma al me to niti ne pegla previse!!ionako....a ma... jedna stvar me vise brine.....gdje je ljubav u svijetu???zar je nestala sa svim onim hladnim pogledima???ili je mozda skrivena u svim onim naizgleded hladnim srcima?u biti tko zna jesu li zaista naizgled hladna ili su doista tako hladna???????????....da, kuzim da spadam u onu vrst hiperromanticnih ljudi ali ipak HEEEEEEEEEEEELOOOOOOOOO ljudi!!!!!nije ljubav samo kad se dvoje vole...ljubav bi svima od nas trebala biti smisao zivota....ali naravno...ok,ok....dosta sad s tim!!!... meni je sad u zivotu sve pet, jos da mi prode sutrasnja matuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaaaa....ja,anci i danci smo se dogovorile da idemo proslavit u rovinj sutraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!wooooooooooooooooooooooooow.....ne mogu to docekat...onako lagano...cuga,frendovi,plaza...mozda se pojavi i on??!!hehe ne ovaj pazinjan,vec...a bo...princ na bijelom konju... i ici cemo djir do monvia iako ce vjerovatno biti prazan ali nema veze...ok...idem sad ucit....i njemu,za kojeg ne znam sto osjecaM SALJEM PUUUUUSUUUU!!!!!

- 20:44 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi