sth about love?:)

utorak, 14.06.2005.

...zadnji dan u pazinu...

zadnji dan u pazinu...danas pisem latinski i onda idem dooooooooooooooomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tj. u rovinj :)i to mi je doma ali ono doma doma...ne znam...i sta jos da kazem!hvala vam svima koji ste mi pozelji srecu na hrvatskom i opcenito na maturi...hrvatski je jucer prosao suuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeer!!!!!!!i tako, poslije "ispita zrelosti" iliti mature, odiđoh ja sa svojim cimkama djir po nasem draaaaaaaaaaaaagoooooooooooooom pazinu...i pogodite koga sam vidjela...NJEGA!!!!!!ok, moja cimerica D* je jucer slavila rockas,nisam se ubiiiiiiiiiiilaaaaaaaaaaaaaa, pa ipak danas pisem latinski, ali sam se ubila samo mrvicu!poslije sam isla u club i naravno bio je tamo...i bla bla bla, neda mi se vise pisat!!!hehe bila sam glavni komad, saaaaaaaaaalaaaaaaaaaaa imala sam svoju suknjicu i kako bi onu kako ON kaze dekoltiranu kosuljicu hahaha...malo sam se zaj...sa curama i s njim... neda mi se pisat sve u detalje ali bas je bilo funny kad smo stavile pjesmu od dine merlina:kad si rekla da me volis...ah koja romantika hahahahahaha i moram se ovim putem zahvaliti svojoj Mihici na pivu...i tako.................danas smo se ja i on trebali nac, sami, napokon da mogu reci sve bas sva, kolko sam cekala da kaze evo imas me, al brijem nemamo vise iste ciljeve,zelim raspravit sve al nisam sigurna za tebe, tj. za njega....ovo je bila jedna stvar od elementala............ok,ekipo moja pisat cu vam kad prodem latinski!!!!!ako prodem hehehehehe

- 09:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi