sth about love?:)

četvrtak, 28.04.2005.

ej....

toliko o tome....malo sam zabrijala da danas imamo nulti ali nemamo pa...eto tako...nađoh se ja u infosu (kao da ne boravim ovdje dovoljno dugo)???????????????????????????????? mislim u zadnje vrijeme, stvarno....sva ta tlaka oko maturalne ali evo...bliži se ktaj!i kad se tog sjetim,obuzme me neki cudan osjećaj, nesto između sreće i tuge :) ;(.... ali sve sto je lijepo kratko traje :)a da li je "ovo moje srednjoskolsko skolovanje" bilo lijepo??????? hm...valjda je, recimo da to mogu zakljuciti po super ljudima koje sam upoznala i po ljudima koji su me promijenili,tako reci iz temelja.... i osjecam potrebu da kazem ovo javno: HVALA IM NA TOME!!!!! hvala svim mojim frendovima koji su uvijek tu kad me pocni hvatati paranoje, i koji su se pomirili s tim da imaju posla s jebeno kompliciranom osobom !!!..... i sad mi kroz glavu prolaze sve gluposti koje smo radili u ove 4 god. ... (a bilo ih je)...haha biti ce meni glupost kad me danas digne njemacki....ma ko ju sisa!!!!!!(da ne kazem nesto drugo)... uglavnom, sad ce se zacuditi svi (koji me znaju) ali ja nisam in love!!!znam,znam da to zvuci totalno nemoguce jer i sama sebi izgledam kao najzaljubljenija osoba na kugli zemaljskoj, hahahahahaaha...ok, inace...super sam, stvarno, i sve mi je super....covjek nikad ne moze reci da ima sve u zivotu...ali za to sto ima moze reci da mu je sve! bas ga filozofiram..... a??ok,nije bed...jedva cekam petak da idem doma. da vidim svoje doma, frendove...i da im kazem koliko ih volim!!!!Ah bas sam raspolozena za neke sentimentalne izjave.... to je to.... i da, djanky moja hvala ti sto se brines za mene,ali biti cu ja ok!...jedna pjesmica vise-manje.... ne moze naskoditi.... :)

- 08:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi