sth about love?:)

ponedjeljak, 18.04.2005.

:-((((

evo sad bas sjedim na satu informatike....i ful sam u bedu why?????cudno ali ljubavni problemi nisu u djiru,nego muci me to sto se uvijek ful razocaram u ljudima toliko da se pitam hocu li moci ikad vise vjerovati nekome???ali mozda sam za to i sama kriva,pa naravno tko drugi ce biti kriv???ipak,boli....jako... i jos nesto uvjerila sam se da musko-zenska prijateljstva ne postoje!i ne pada mi na pamet da se vise trudim oko toga. pitam se sad zar trazim toliko puno???sve do sada sam mislila da ne.....ali sada.......... ponekad mi izgleda da sam najtuznija osoba na kugli zemaljskoj,trenutno jesam!i cini mi se da ljudi koje toliko volim,da oni jednostavno odlaze od mene onako jedan za drugim,i sve do cega mi je stalo to unistim....a zaista ne zelim...... mozda je najbolje povuci se u sebe i jednostavno drzati to sve negdje duboko u sebi i nikome ne reci ni rijeci,ipak bilo bi lako kad bi mogla...da sam barem takva...ali nisam!i znam nisam savrsena,daleko sam od toga....i znam da jako tesko pocnem vjerovati ljudima i tesko da se mogu zadrzati na jednom mjestu jer neprestano trazim nesto novo,nesto nedostizno i kada stignem do zeljenog cilja to vise ne zelim!!!!kao sto vec znate ovaj blog sam pocela pisati zbog nekoliko smedih uvojaka kose,i jednog decka koji mi tako cesto ide na zivce ali do kojeg mi je ipak jako stalo.....kao do frenda naravno!i nista vise... ipak moja sumnja se obistinila,gubim ga sve vise,iz dana u dan ali recimo da to mora biti tako. vjerovala sam mu,jako i mogu reci da me razocarao..... na razumijem ga!evo proslu srijedu je pitao svog cimera "na cemu je" tj htio je saznati sto ja to osjecam prema njemu????A ZASTO TO NIJE PITAO MENE??????????????????ZASTO?????? mislila sam da me zna barem toliku malu mrvicu da zna da cu mu stvarno iskreno reci sto osjecam prema njemu,i kada sam mu to htjela reci u cet. nije se pojavio!bas krasno!!!sta ne'??'ma ne,nisam ja zaljubljena u njega i ide mi na zivce sto stalno moram svima ponavljati da smo frendovi,mislila sam da barem on razumije da jesmo SAMO FRENDOVI! i da,cak me i taj njegov cimer pokusao uvjeriti da sam ja zaljubljena u svog frenda!ALI HELLOOOOOOOOOOOOOOOO LJUDIIIIII NISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!svida mi se jedan drugi i konacno smo skupa i full sam sretna zbog toga,bas jesam!!!i sada dok gledam svog prijatelja kako sjedi malo dalje od mene i vjerovatno pise maturalnu radnju, ne znam o cemu bi uopce mogla pricati s njim.trebam li mu reci za k.?????k. je decko u kojeg sam recimo in love iako ni sama ne znam ????ajajaj...bed....nema veze,biti ce kako bude,,,,,,,,,,,,i da ne zaboravim pozdraviti jednog "malog" L. iz rovinja i nadam se da cemo se uskoro vidjeti......odoh sad malo pisati mat. radnju i tako... mozda kazem onom malom smotanku s kovrcavom kosom onom koji mi ide na zivce i koji sad sjedi 2 kompa ispred mene...e moram mu reci za ovaj post!ili ne???????bo......vidjet cu :-))) ipak sjetila sam se neceg po cemu sam odlucila zivjeti : TREBAMO ZIVJETI SVAKI DAN KAO DA NAM JE POSLJEDNJI!!!....CARPE DIEM ...hehehehehe :-))

- 11:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi