Trazim djevojku za ozbiljnu vezu sarajevo - Lijepe djevojke

petak , 28.12.2018.

Bračne ponude










Click here: Trazim djevojku za ozbiljnu vezu sarajevo






Rođen sam kao drugo po redu dete u mešovitom braku muškarca i žene siromašnih intelektualaca, prosvetnih radnika u Milanovačko-Takovskom kraju, sada već davne 1960. Za sve detalje, mozete me konkaktirati na emaila: Ruskinja 33. Koji je tvoj najludji seks?



trazim djevojku za ozbiljnu vezu sarajevo

Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Devojka moze biti u vezi kao ja, ili slobodna. I eto, šta reći...



trazim djevojku za ozbiljnu vezu sarajevo

Tražim muškarca za ozbiljnu vezu - Za sve detalje, mozete me konkaktirati na emaila: Moderan, zdrav, simpatican, zauzet mladic, ovim putem bih pokusao upoznati mladju studentkinju iz Beograda, do 22-23 godine za lepe susrete u diskreciji. Da ti se posvetim sto posto.



trazim djevojku za ozbiljnu vezu sarajevo

Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa dobrim namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa dobrim namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Ako ima okay cura vidiš fino i njene prijatelje, interesni krug, fakultet, društvo etc. Možeš tako ostati i na forumu. Naravno da ima fake profila, ali ima i okay ljudi.



Albanke za udaju stigle u Srbiju
Vi želite da pronađete slobodne žene za brak. Radno vreme: Ponedeljak - petak od 10. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Za sve detalje, mozete me konkaktirati na email:. Ja: koje podrazumeva da se, konačno, bavim sobom. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Napišite ko ste i šta tražite, dodajte svoj kontakt telefon i sve to pošaljite na naš broj telefona.

[Klinka se kara|Sajtovi za upoznavanje|Sex dame]






Oznake: tražim, muškarca, za, ozbiljnu, vezu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.