batkovina

14.06.2006., srijeda

ahh...

Evo nan skola zavrsava,zadnji dan,iako ne za neke..
Uglavnom ,ova patnica ( livo ) je ispravila sve sta je tribala,ta zenska ima vise srice nego pameti,al neka joj kad vec moze,majku joj jeb....,al sta je tu je,uglavnom,srida je,mislin da bi bija red da se to proslavi ,zadnji dan skole je ,iako za neke ne, ponavljan,al ima razloga za slavlje,bar za one koji su pali jedan predmet..ma sve je to cool...al zelin vas ,tj.vaas neke vidit ...a boze moj,zadnji dan,pa mislim da mi se cini u redu..ala ,evo san se opet uspisala nakon lipih misec dana.. i tako van to dragi moji i nedragi nemoji biva..al eto bar nasa Grly ima ito velikog razloga za slavlje jer joj je bilo masu predmeta kriticno,pa nek cura proslavi(kolko znan to ce bit na katalinka)pa se nadan da nece ona zavrsit dole medu stine.. ka "igla u plastu stijena"rofl-nadan se da ste ovo skuzili..ako niste ,glupi ste,al dobro san se sitila ovo,ni nakraj pameti mi nije bilo..mislin igla u plastu stijenaroflroflrofl,ajme zavarit cu..i meni je masu toga bilo kriticnoga...pa san happy da iman samo matishu ispravljat iako san i to tribala proc al duga prica,uvalila mi cevap ona glupaca iz matise..ma...eto ljudi to bi van bilo sve ,iden jos malo ponovit..onu history i fizicsbang...al sve ce biti u hedu..,ostajte budale i dalje lud

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.