utorak, 27.01.2009.

Music for relief

Music for relief i LP skupljaju novce za zirtve uragana,klikom na link i registracijom na Social Vibe donirate par dolara za pomoc zirtvama...mislim da niko nie tak ljen (mozda ja) da nemoze odvojiti dvije minute za jednostavnu a recimo plemenitu stvar



00:52 | Ostavi komentar 9 | Print | ^ | On/Off |

Kek

Iako ne ocekujem da ovo itko cita napisat cu prvi (a bome ne i zadnji) besmisleni post.
Ovaj blog cu posvetiti prvenstveno muzici, mojim zivotnim pizdarijama i svojoj ljubafi rofl
Naj vjerovatnije...ma ne..sigurno cu ovdje pisati svakakva sranja tak da se nemojte iznenaditi ak nis ne skuzite il ak pol posta bude na hrvatskom, pola na engleskom, mađarskom, austro-ugarskom il svahili...
Posto sviram gitaru, a i fkt je kasno i neda mi se zajebavati s postovima copy/pasteat cu (da nebi prepisivo..nije bog slucajno napravio copy/paste) lirike benda pod nazivom Sterr..cak cu bit tak dobre volje pa cu dat i link od myspacea njihovog...
Sad kad i sam trokiram (poznati sisacki izraz za "neam pojma sta radim,al vjerovatno su pizdarije") zazeljet cu vam laku noc i pogledat Dosje X zubo mozda i Seinfelda

I'm on fire, but you just stare through me,
Like you see beauty in the flames.
It's been a long road, just to get myself clean,
Won't you take me as I am?

Cause I love you more then I ever loved before.
Cause I love you more then I ever loved before.

What did you expect when you sat next to me,
With the heart so closed as yours.
Has the sun gone down on the world that we knew?
There's just a room full of doubt, where the lights have gone out,
You can not feel me and I can't reach you.

But I love you more then I ever loved before.
I love you more then I ever loved before.

Don't hold me back, just hold me.
Don't turn your back, just hold me.

Cause I love you more then I ever loved before.

I love you more then I ever loved before.
I love you more then I ever loved before.

Sterr - myspace


00:26 | Ostavi komentar 1 | Print | ^ | On/Off |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.