sva imena već postoje

29.07.2006., subota

................



Nastavljam se prisjećati........

Image Hosted by ImageShack.us

Trenutak na Velebitu zbog kojeg mi je zastao dah....Jer neopisiva ljepota, mir i tišina...a u daljini oblaci koji oslikavaju oblik krošnje...Vidite li i vi drvo'?

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo bi bila odlična reklamna fotka za LADU NIVU.Moju dragu ,,Rusku lutkicu,,

Image Hosted by ImageShack.us

Ovdje imate priliku gledati mog dragog (ona piknjica) na grebenu nasred Zrmanje, s lijeve strane moj prijatelj pliva zamnom...a ja odlazim prema otvorenom moru...Jer zbog pijeska na dnu,sidro se odvažilo ustati i nositi mene,koja ionako razmišljam samo o fotografiji koja mi se pruža

Image Hosted by ImageShack.us

i odo ja....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.