sva imena već postoje

24.07.2006., ponedjeljak

Povratak...



Svaki povratak iz boljeg na lošije je težak.Tako je i meni teško palo spakirati torbe i vratiti se na vruć asfalt Zagreba.Ali , ipak i moj Zagreb donosi nešto lijepo.Radovala sam se vlastitom krevetu, mojoj sobi i miru i tišini.Kavica s mamom, šetnja kvartom i dobri stari prijatelji.
Bilo kako bilo, imam malu pauzu u svojim ljetnim avanturama, a s vama ću dotle podijeliti samo neke od ljepota proteklih 15 dana.

Moj dragi i ja napravili smo 2 500 km autom, plus toliko s frendovom Nivom, gliserom i barkom.
Nadam se da ću svojom pričom i fotkama zainteresirati mnoge koji još uvijek smatraju da su Zrče,Crikva, Vodice i ostala ,,in,, mjesta pravo mjesto za odmor.
Ako želite pravi odmor za dušu i tijelo, a istovremeno bogat i brz tempo upijanja ljepota i divljina naše i okolnih zemalja, pogledajte gdje to vrlo lako možete i ostvariti.

Krećemo od Obrovca koji je bio i naša polazna točka.

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo je prizor koje su moje oči ugledale svakog jutra...a kada ne bi visio veš,lastavica je bilo mnogo mnogo više.Jednom su izbrojane čak 93 ljepotice.

Image Hosted by ImageShack.us

Kroz Obrovac teče prekrasna rijeka Zrmanja.Mnogima je poznata po raftingu na kojem su se nedavno okušali čak i naši pametnjakovići iz Sabora.No, ako zavirite na drugu stranu ....i prođete kanjonom Zrmanje, doživjet ćete nešto mnogo ljepše....

Image Hosted by ImageShack.us

poput ovog....

Image Hosted by ImageShack.us

i tako cijelim putem, izmjenjuje se vegetacija...S jedne strane krš i goli kamen, pa naiđe red čempresa koji rastu doslovno iz kamena....Pa malo crvene zemlje...pa dio prepun kojekakvog bilja i cvijeća.....
Nakon 20 minutne vožnje kanjonom izlazimo u Novigradsko more...preko Maslenice u Velebitski kanal...i evo samo jednog detalja...

Image Hosted by ImageShack.us

Moram se rspakirati, stoga ovdje se zaustavljam....Nastavak slijedi..Pusa svima!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.