sva imena već postoje

06.07.2006., četvrtak

moja mašta..


Odlučila sam zaviriti u svoje radove iz čini se tako davne 2000-2002. godine.Tada sam bila poprilično aktivna što se tiče likovnog izražaja.Danas sam otvorila svoje mape i fotkala neke od meni dragih slika,a dijelim ih s vama.

Image Hosted by ImageShack.us

Riječ je o običnoj olovci...malo mašte i boje..

Image Hosted by ImageShack.us

Ovdje sam radila ugljenom, a u Photoshopu dodala dvije nijanse,žutu i zelenu.Nadam se da mi nitko neće zamjeriti na neproporcionalnim ženskim oblinama.......ili neprikladnim fotkama na blogu...ipak je riječ o aktovima(koji uključuju nago tijelo)

Naravno, nisam imala modele u sobi..a vjerojatno bih bila bolja i brža da sam ih imala...

Image Hosted by ImageShack.us

ponovno obična olovka..i pomalo jak, širok u struku....

Image Hosted by ImageShack.us

i ponovno ugljen..u par poteza...Kineska posla...

Za sada toliko, a nastavak slijedi.......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.