nepogled!

petak, 08.10.2004.

Pokemon trener shime u avanturi: Bedz planine Ucka (dio 1.)

Dan nakon osvojenog Paklenog bedza nasi junaci zaputili su se prema novoj dvorani u kojoj je shime namjeravao osvojiti svoj drugi bedz i tako doci na pola puta do Adria-liga-kupa.

---

Klarica je vec jedva hodala, a i mene je izmucila setnja od Umaga do podnozja Ucke. Na ovoj dionici nisam koristio letece pokemone za prijevoz vec sam ih odmarao u pokeloptama jer me ocekivao jak mec u dvorani na Ucki - poznatom uzgajalistu letecih pokemona i poriluka. Smjestili smo se pod Uckom i na nekom proplanku uz rijecicu spustili stvari. U rijecici su plivale dvoglave ribe i gole cehinje. Ja sam uz pomoc Psihoneutrona sakupio drva i s njegovim napadom vatrenom stihijom zapalio logorsku vatricu. Sakupili smo i neko bilje, kamenje i jednog starca iz Češke i pripremili fino varivo u kotlicu. Svi smo jedva cekali da bude kuhano kako bi se dobro najeli. No, onda smo culi sustanje u sumarku.
- Kek-mik, miiik, kekk-mik - zeculo se iz sumarka, a zatim i - pokejopto keni!
Zatim je desetak sekundi zavladala tisina, a onda smo zaculi - Ujovio sam Kekimika! Hujaaa! Hujaaa!
Digao sam se i polako krenuo prema sumarku da vidim o cemu je rijec, a ono sto sam vidio me prilicno iznenadilo. Naime, trener koji se veselio ulovljenom Kekmiku bio je ni vise ni manje nego Marko, trogodisnji sin mog bratica. Ja sam mu godinama bio uzor, ali nisam vjerovao da ce vec tako mlad krenut sam u poke-avanture. - Marko, pa sta ti radis tu? - viknuo sam prema njemu, a on mi je sav sretan dotrcao u narucje i ispricao da je, cim je cuo da sam otisao u lov za bedzevima, krenuo zamnom i pokusavao me pronaci. Onda je rekao - Pava mi se, picaj pjicu.
- Sta?
- Maku se pava, pjicaj pjicu.
I tako sam mu ja ispricao pricuo vuku i 7 kozlica, vuku i 3 prascica i vuku karadzicu. Negdje na pola trece je uspio zaspati, a umedjuvremenu je Klarica dovrsila varivo kojem smo dali ime po starcu - Frantisekovo varivo. Izvadio sam sve pokemone i zajedno smo vecerali. Bilo je njami! Odlucili smo da moramo cesce kuhati to varivo pa smo ulovili jos 3 starca u rijeci i spakirali ih za kasnije. Cak 2 su se zvali Frantisek sto je bilo idealno za varivo. Jer ubuduce mozemo staviti 2/3 Frantiseka i 1/3 Jirzia i to ce jos uvijek bit Frantisekovo varivo.

Poslje vecere smo legli spavati. Negdje oko ponoci zaculi smo cudne zvukove te se razbudili svi osim Marka. Klarica je bila uvjerena da se radi o pokemon duhovima, a ja sam se bojao da nije inspektor koji ce nam naplatit 1000kn kazne za kampiranje tamo gdi nije kamp. Na srecu iz grmlja se pojavio samo nocni biljni pokemon Pedomedo. Kako sam bio preumoran za lov na pokemona, a vec i imam popunjene sve pokelopte pustio sam Pedumedu da ode u svom smjeru, a ja sam zaspao. Sutra me ocekuje vazan mec i treba skupiti energiju.
- 23:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>