nepogled!

četvrtak, 07.10.2004.

Pokelopto kreni!!!

Sa ranom zorom iskocio sam iz kreveta na lijevu nogu. Kako sam lijevak, to sam shvatio kao dobar znak te odlucio da je danas pravi dan za krenut u nove pokemon avanture. Spakirao sam nesto odjece i carapa u ruksak, uzeo svoje pokelopte te krenuo nakon dorucka. Na sjeveru se odrzava Adria-liga-kup i odlucio sam dat sve od sebe da izborim nastup na tom prestiznom turniru. Da bi stekao pravo nastupa morao sam skupiti 4 bedza u nekoj od brojnih dvorana u gradovima duz jadranske obale, i znao sam da nece biti lako. Odlucio sam se prvo zaputit prema Umagu jer tamo imam familiju koja mi moze posudit novce ako pozelim jesti.

Izasao sam iz kuce na ulicu, ali prije nego sam uspio doci do birtije na kraju ulice vec sam imao svoju ekipu. Odmah cim sam izasao, snimila me susjeda - 90 godisnja markova teta Klarica - i odjurila na biciklu doma, pokupila svoje pokelopte i sustigla me u ulici. Rekla je da ide samnom u nove avanture, i da je moze sprijeciti samo srcani udar, mozdani udar il lom kostiju kuka. Ja sam se sazalio i primio ju u team. Klarica je u narucju drzala svog novog mladog telepatskog pokemona Pajceksa, a u pokeloptama je jos imala biljne pokemone Mrkvosaura i Gljivixa. Uputili smo se prema moru, a kako bi brze dosli ja sam izvadio svog leteceg pokemona Pentiuma na cijim smo ledjima ubrzo stigli do Umaga.
- Bravo Pentiume, bio si dobar, vrati se u pokeloptu.
- Pent, pen, ium, pent. - pomilovao me krilima i vratio se u pokeloptu.
Pentium je moj najdrazi pokemon. Cim smo dosli u Umag zaputio sam se prema dvorani. Umaska dvorana zove se Paklena Arena, a njen glavni trener, Vlado, poznat je po vrhunskim vatrenim i elektricnim pokemonima koje je usitinu tesko pobjediti. Odlucio sam ga odmah izazvati na dvoboj kako bi kasnije ja i Klarica mogli otic na kupanje.
- Vlado! - vikao sam iz sveg glasa cim sam usao u dvoranu, a on je u velikom stilu izasao kroz rupu u zemlji obasjanu vatrom i lavom i prskalicama. - Ja sam shime iz gada Varazdina, i izazivam te na dvoboj.
- Dobro, prihvacam izazov. Ali, pazi!!! Moji vatreni pokemoni su u vrhuncu snage i nisu izgubili mec vec mjesecima. - bezuspjesno me pokusavao zastrasiti, a meni su se tresla koljena, noge i donja vilica. Vjerojatno od samopouzdanja. - Mec se igra sa 3 pokemona, a ukoliko pobjedis, Pakleni bedz je tvoj.
- Ajde shime, nedaj mu da te zbuni - vikala je Klarica koja se po prijasnjem dogovoru skinula u grudnjak kako bi Vladi zgadila zivot i pokusala ga omesti.
Vlado je birao prvog pokemona i odabrao Grominitua, elektiricnog pokemona jakih bocnih napada, a ja sam pokusao sa svojim elektricno-telepatskim pokemonom - Ja biram tebe Psihoneutron!
- Napadni ga munjama! - poceo je Vlado.
- Obrana brzim intervalima antimaterije - dosjetio sam se ja. Psihic nije uspio bas najbolje, no ostao je na nogama. - Kontranapad telepatskom strujom, sad! - Psihic je dao sve od sebe i stvarno jako potresao Grominitua, ali ovaj je imao snage za jos jedan napad.
- Bocni udar crnim gromom ispod lijeve noge! - Vlado je upotrejbio najjace oruzje svog pokemona.
- Sklupcaj se u oblik potkove - sjetio sam se ja na brzinu, a Psihic je to oblicno odradio i u potpunosti se obranio. Grominitu je ostao gotovo bez snage, a ja sam isplanirao zadnji udarac - Napad ispustanjem neutronske plazme!
Vlado je povukao porazenog pokemona i izvukao novog - ovaj puta je pokusao sa vatrenim pokemonom Alkomortom. - Napad superhika! SAD! - Vlado je krenuo zestoko i ja nisam uspio pronac pravu odbranu za ovaj ubojiti napad protiv kojeg elekricni pokemon gotovo da nema sanse. Moj Psihoneutron, izmoren od prosle borbe, bio je potucen. Povukao sam ga i odlucio uzvratit Vladi na slican nacin - izvukao sam Pužžolina i odmah napao iz sve snage.
- Napad smradom luka! - kao prekaljeni puzolovac, utrenirao sam ovog biljnog puzolikog pokemona do najviseg stupnja koji on moze doseci pa je napad smradom luka bio jedan od najjacih napad smradom luka koje ste mogli vidjet na ovim prostorima. Alkomort se pokusao braniti napadom Sljivovicom, al nije uspio, lagano je zateturao i srusio se na ledja. - Ha-ha!
- shime iz grada Varazdina vodi 2 prema 1 - rekao je sluzbeni spiker, a Klarica je mahala sisama ko da je na rodeu.
Vlado je vidio da je vrag odnio salu na stranu pa je odlucio daje vrijeme za njegovog najjaceg pokemona. Izvukao je pokeloptu i poviknuo - Ja biram tebe Šeks! - Od ovog pokemona i meni su zadrhtale noge jer takav alkoholni pokemon rijetko se vidja. Šeks je napadom alkoholnom parom bez ikakvog problema pomeo mog Pužžolina sa terena, ipak se biljni pokemoni tesko nose sa alkoholnim napadima. Nisam znao sta da radim i cime da se suprostavim ovom vrhunskom pokemonu. No, odlucio sam da je mozda ipak vrijeme za mog tajnog pokemona. - Ja biram tebe Studenaffet! - Vjerojatno jedini nacin da se suprostavim ovako jakom alkoholnom pokemonu je bio da koristim vodenog pokemona. Studenaffeta sam ulovio prije nepunih mjesec dana i jos je bio u pocetnoj fazi razvoja, ali to je bio jedini vodeni pokemon kojeg sam imao sa sobom na ovom putovanju.
- Napadni ga minerlima, ti to mozes! - bodrio sam Studija, al i sam sam vidio da je preplasen. Napad nije urodio plodom a Šeks nije ni zateturao.
- Napad dubokim udahom - rekao je Vlado, a njegov pokemon je udahnuo toliko jako da je gotovo uvukao mog Studija u svoja usta, a tamo je koncentracija alkohola nevjerojatna i to bi znacilo siguran kraj ovog meca. No Studi se uspio primiti sa Šeksovu kravatu te ostati pred ustima. Šeksov napad nije uspio, a Studi je pao na pod i otkotrljao se prema meni. U tom trenutku dogodilo se nesto nevjerojatno! Studi je slucajno u kotrljanju pao na čep pivske flase te se uz veliki bljesak pretvorio u mitskog simbiotskog pokemona - Žujovoda. Nisam mogao vjerovati da se to dogodilo jer takvi pokemoni nisu vidjeni vec stotinama godina i nitko nije znao kako zapravo dolazi do njihova nastanka, niti dal su uopce ikad postojali. Ni ja sam nisam znao o cemu je rijec dok nisam provjerio na svom poke-racunalu. I tako dok sam ja zbunjeno gledao sta da radim sa ovim pokemonom Žujovod je sam zapoceo napad alkoholnim mineralima s dodatkom pjenastih mjehurica. Šeks je zavrsio u zadnjem redu tribina sa krizicima na ocima.
- Pobjeda! Pobjeda! - vikala je Klarica, a ja sam se hladnokrvno i kulerski rukovao sa Vladom koji mi je dao Pakleni bedz.
- Zasluzio si ga shime, rijetki su otisli iz ove dvorane sa bedzom. Tvoj pokemon te jako voli jer nije slucajno simbiozirao kad je bilo najpotrebnije, budi dobar prema njemu.
- Hvala Vlado, bit cu. - pozdravio sam ga, zagrlio Žujovoda i Klaricu te otisao u suton.

Prvi bedz je moj, jos samo 3.
- 21:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>