nepogled!

srijeda, 06.10.2004.

Sportom protiv nesporta

Jucer sam lovio puzeve po dvoristu. Mama je rekla da ce napravit pekmez, a meni naredila da ih nalovim bar vise kila. Maskirao sam se u bor. Istina, nisam uspio naci pravi zeleni bor, pa sam izrezao bor od zelenog kolaz papira i naljepio ga na celo. Pokusao sam se kretat sto sporije da me puzevi ne uoce kao nebor pa sam iz stana do dvorista putovao 4 sata. Kad sam dosao u dvoriste vidio sam da sve vrvi puzevima, a nijedan nije pokusao pobjeci - nisu me prepoznali! Moja izvansvemirska sposobnost maskiranja jos jednom je urodila plodom. Kako su puzevi bili rastrkani po cijelom dvoristu izglasao sam da je najbolja taktika oko njih napravit velik krug od benzina, zapalit ga tako da nemogu van i onda ih pohvatat. Iz hlaca sam izvukao kantu sa benzinom i poceo zaljevat u krug. Puzevi jos uvijek nisu nista slutili i mirno su pasli travu. Put uokolo kruga potrajao je 2 sata i bas kad sam bio pri zatvaranju kruga zazvonio je mobitel. Moja krinka je propala! Puzevi nisu glupi i dobro znaju da bor s mobitelom nije bor vec maskirani puzolovac. Pobjegli su brzinom munje u svim smjerovima, a ponajvise na sjeverozapad. Preostalo mi je samo mirno gledat kako nestaju u daljini te se javit na mobitel. Zvao je Joža, i pitao dal cu igrat s njima nogomet kroz zimu u dvorani. Termin je utorkom 21:30 - 22:30, cifra je oko 100kn mjesecno, a za 150 se u kompletu dobije i pusenje nakon termina. No, rekao je da gospodja koja pusi nije bas rasni primjerak pa sam uzeo samo nogomet. Nakon razgovora 4-5 sati sam bezuspjesno pokusavao ulovit koju kilu mrava za kolac, ali sve sta sam ulovio bile su 3 vrane, 2 goluba i vrabac Rajko. Zatvorio sam ih u podrum i otisao se spremit jer je vec bilo vrijeme za ic na nogomet.

Na nogometu nas je bilo 12 i podjelili smo se 5 protiv 7. Ja sam bio sa onih 7, a ovih 5 su bili protivnici. Joža je bio s njima, a kako mi je unistio puzolov odlucio sam ga kazniti i vec u prvoj akciji sam mu uklizao s obje noge u koljeno. Valjao se oko 5 minuta, dosla je hitna o odvela ga. Ovi su nastavili tekmu sa 4 igraca, a moji su me pohvalili zbog dobre reakcije koja nam je otvorila put ka pobjedi. Igrali smo s martinelama pa je bilo zanimljivo, a ja sam dao nula golova. No, nije bilo tako lose jer smo nakon 44:44 uspjeli pobjedit na penale sa 49:48. Istina, treba reci da smo imali srece sa pravilima po kojima su penale pucali svi igraci pojedine ekipe - nas 7, njih 4. Poslje nogometa smo popili pivu. Tu smo opet imali srece jer su ovi platili po 20kn za termin, i za Jožu isto, i otisli a kak nas je bilo 12 ostalo je 40kn viska - taman nama 4 pive.

Poslje jucer doslo je danas. Danas sam se opet bavil sportom. Ujutro sam trcao po nasipu dravskog jezera oko 8 minuta u jednom smjeru do psa koji je lezao preko puta. Kako je bio velik i crn nisam mu se htio priblizit na manje od 100m nego sam se okrenuo i trcao natrag doma. U dvoristu sam rasprostreo deku i napravio 7 trbusnjaka, 4 skleka i desetak zamaha lijevom rukom do iznad glave. Kako je bilo vec 11:11 nabrzinu sam se istusirao i otisao spavati. Prije spavanja sam brojao ovcice, a poslje sam gadjao klince koju su mi pjevali pod prozorom. Krumpirima.
- 22:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>