nepogled!

ponedjeljak, 04.10.2004.

Glomazni otpad

ljetos u Splitu :)
Za 2 dana nam skupljaju glomazni otpad u ulici pa sam ja danas nakon budjenja odlucio napravit veliko ciscenje uokolo kuce. Obukao sam dedin arbec (op. plava kuta), gumene zicme do koljena i ruznu narancastu kapu deda mraza pa istrcao na dvoriste. Kako bi istrcavanje bilo efektnije 5 min ranije sam napravio vatromet iznad kuce pa su se susjedi okupili i gledali u znatizelji. Kad sam istrcao, pozdravili su me velikim pljeskom i ovacijama, a jedna susjeda urucila mi je buket cvijeca. Prvo sam uletio u negdasnji kotec (op. svinjac) i snimio situaciju koja nije bila dobra. Tu je vladao opci nered i anarhija. Cetri, meni nepoznata, kineza u dobi od oko 7-8 godina sjedila su u kutu i radila na traci za izradu Batman lutaka. Nazvao sam starog da provjerim da slucajno nije pokrenuo neki novi posao, al on je sve odlucno zanjekao. Isprva su me kinezici ignorirali, al kad sam jednog ubio high kickom u adamovu jabucicu, ostali su se rastrcali kroz rupu u podu, zazidali rupu i nestali bez traga. S druge strane kotca bila je obitelj stakora koji su se navlacili oko prilicno svejezeg teleta i pokusavali ga pojest u jednom grizu. Njih sam rastjerao telepatijom i vise ih nikad nisam vidio. Jedan je navodno napravio karijeru na televiziji, a najmladji je posevio susjedovu macku. Na gornjoj deki (naime, kotec je do pola podjeljen vodoravno po pola) sjedio je neki anarhisticki aktivist i protestirao protiv globalizacije i mutlinacionalnih kompanija. S njim sam se djelomicno i slagao pa sam ga samo premjestio u ormar koji sam vec ranije pripremio na ulici za odvoz. Ormar sam zakljucao izvana te omotao selotejpom, izolirkom i bodljikavom zicom koju sam spojio na struju. Nakon te prve faze ciscenja u kotecu je ostalo samo razno smece - radijator, komadi drva (bukovaca i razne tuzne vrbe), 50ak kila kameniziranog cementa, 4 krampa, 2 stihace, 3 motike i vile(jedna dobra, dvije zle i jedne vile za gnoj). Radijator, zle vile i cement sam odnio na ulicu nek ovi skupe, dobru vilu sam odnio u krevet, a ostalo poslozio po kotcu. Malo sam pomeo i zakljucio ciscenje koteca. Sljedio je podrum. Pri samom ulasku u podrum uocio sam 3 mala kineza kako u kutu montiraju traku za izradu Batman lutkica.
- E pa jebem vam mater nekulturnu, jel tako i doma bez pitanja upadate u tudje podrume? - krenuo sam prema njima s dvije pivske flase razbijenih grla u ruci. No cim su me vidjeli kinezi su pobjegli kroz rupu u ormaru. Htio sam krenut za njima i jebat im mater(e) ako izgleda(ju) iole zenstveno il bar imaju sise, ali su minirali ulaz u tunel pa sam se mogao jebat. To mi je bila prihvatljiva opcija pa sam otisao u krevet kod dobre vile. Nisam izasao iz kreveta cijeli dan.
- 22:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>