< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

haaaaaaa sve o svacemu
rnr prije svega



*moja filozofija
*moji andeli su moji frendovi
*sve je stanje uma
*nikad necu odrasti bas kao moj stari uvik cu bit balavica u glavi sto znaci da covik more imati 60 i uvik ostat balavac
*ljudi se boje svega sto je drugcije
*razlicitosti se spajaju ali se i lako rastavenut
*odjeca ne cini covika njegova osobnost da
*tvrdoglavos je vrlina a ne mana
*nije bitno kako izgledas iz vana nego kakav si iz nut
*nitko nije savrsen
*naj filozofija je tvoja filozofija!ZAPAMTI TO


moja abeceda frendova

ana balorda i ana soldo
doris pavic
eni graso
fighterica-danijela zodan
grung girl-renata martinovic
hasis-mateja bajlo
invalidusa-lucija jusup
jope-josipa rnjak
kumica-mateja crnjac
lokin-dinica
martina simicic
opera man-ogujic dani
punk is not dead-doris festini
r´n´r-majky
spead-martin lukavecki
sminker-roko skoljarev
streberica-marta nekic
tin vukoja
ustasa-antonela bucic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


kad andeli za vragon krecu
gube svaku srecu
ali ici cu za tobon
i izgubit sreci trag.......
tko zna....
mozda se jodnom zavole
andeo i vrag....

ostat cu slobodna
necu se vezati
vazno je dobro se zezati

dokazano je vise puta:
(vise potrosi onaj covjek koji u minuti potrosi vise love)
*prosjecan muskarac u shopingu provede oko 12min i potrosi oko 50eur=361kn tj 4.16eur=30kn po min
*prosjecna zena u shopingu provede 199min i potrosi oko 650eur=4699kn tj oko 3.26eur=23kn po min
pa neka nam sad seru da trosimo previse=)

stop cigarama
pusite travu
ps:prirodno is the best

di ovaj svit ide?????
+zasto zene ne mogu staviti maskaru zatvorenih usta?
+zasto je rijec "skracenica"tako duga?
+zadto je igla koju upotrebljavaju za eutanaziju sterilna?
+zasto piloti kamikaze nose kacige???ludbangi ti su ka normalni "nije bolest sve sto boli"a vi to meni
govorite=)
+kad zadavis strumfa kakvu boju poprimi?
+zasto naoa nije zgazija ona 2para komaraca?
+dali ljudi koji rade u francka imaju pauzu za kavu?
+zast se ric"odvojeno"pise zajedno a "svi zajedno"odvojeno?



MOJ SVAKIDASNJI ZIVOT




















[IMG]http://img524.imageshack.us/img524/9657/unitedfest20052loversbytp5.th.jpg[/IMG]

[IMG]http://img524.imageshack.us/img524/9657/unitedfest20052loversbytp5.th.jpg[/IMG]



MALO PJESMICA

URADI NESTO

uradi nesto to je tvja duznost
mnogo toga znas
nisi glupan takvih suvise ima
ne ocajavaj
pljuni na svoju facu i postani covjek
nek se cuje i tvoja rijec
pljuni na svoju facu pljuni u oci
ne zabusavaj

ma hajde mrdni vec jednom
ma hajde pokreni se
ma hajde

uradi nesto za samoga sebe
nesto veliko
cuvaj muda zauvijek i svuda
drmaj zestoko

ma hajde mrdni vec jednom....


TESKO VRIJEME

tesko vrijeme za matore prijatelju moj
uloge su odavno podjeljene
i svatko ide svojim putem
tateki piju saplecu dok pjevaju
zene ih zaobilaze na mah
klinci ih rasturaju zabijeni u gomile
oni piju glasno i urlaju ko zvijeri

hej stari sjeti se i reci mi nesto o njoj
hej stari plati gem prijatelj si moj


VRIJEME ODLUKE

hajde dijete otvorimo ples
zamisli da svira najdrazi bend
veceras igram samo za tebe
svejedno kako to je nebitna stvar
ne zelim pricat da te zamaram
ljubimo se posljednji put


NE MOGU POMOCI NIKOME OD NAS

proklete lazi za naivne
i nije me briga
i nije me sram
ne mogu pomoc nikome od nas
nije me briga za gadarije prepucavanja
i lovu bez koje se ne moze
i nije me briga
ne bojim se
NE MOGU POMOCI NIKOME OD NAS

ZENQA DRUGOG SISTEMA

ti si zena bez ideala
ti se dajes ponekad
pedatni cuvar svojih dilema
jaca si od nemira

ti si zena drugog sistema
zelis da te zabavljam
stojis iznad mojih problema
za tebe sam tako mlad

UZAS JE MOJA FURKA

smrdljivi grad otvara jeftine bircuze
za sljakere sto locu ko pesi
STUDENTI BEZ DIPLOME
ZENE BEZ LJEPOTE
NEZENJE BEZ STANA
PUTNICI BEZ PARA
jeftina mjuza teska cuga
lutrija je njihova furka
jeftina mjuza teska cuga
UZAS JE MOJA FURKA

POLJUBI ME

sretan sam sto osjecam
da nisam kao drugi
ne zatupljuju me medijima
u podsmjehu sam prvi....
............

poljubi me
ravno u dupe poljubi me

UVIJEK ISTA PRICA

kosa mi se na glavi dize i strasno me ljuti
kad vidim da idijoti postaju cjenjeni ljudi
u novinama neki frajer glasno trubi
zaboga recite narodu da se javnost buni
kazite mi tko je podoban
kazite mi ko je opasan
UVIJEK ISTA PRICA

RAVNO DO DNA

stopedeset ruza i djelic tvog sna
marsiralo je sinoc bez prestanka
dao sam svoj najbolji grad
padali su uz put
oznojeni sampijoni ugaseni pogledom

DOLAZIM TI KAO FANTOM SLOBODE
I ZATO POKAZI STO ZNAS
DOLAZIM TI KAO FANTOM SLOBODE
DA TE VODIM RAVNO DO DNA

losa prikrivena zelja daleki cilj
rutinsko svodenje racuna za majmunska lica
provincijski bal s pjesmom na kraju
rasturala se noc
zaspao sam nad otvorenom knjigom
okovan svijetlost u zlatnom izdanju

DOLAZIM TI KAO FANTOM SLOBODE
I ZATO POKAZI STO ZNAS
DOLAZIM TI KAO FANTOM SLOBODE
DA TE VODIM RAVNO DO DNA

RODEN DA BUDEM SONJO

ja sam roden samo zato da budem sonjo
da me sutiraju naokolo kao zvijer
da me svaka kreatura gazi posto joj se digne
i da glupo prozivim svoj vijek

ja sam sitna marijonet u ovo profitersko vrijeme
od pocetka pa do kraja malerozan broj
ja sam glavna atrakcija ulicnog spektakla
uslugirana konstrukcija s rupom na mozgu

gledam kako prolaze dijecaci
oni ne razumiju svoj svijet
slusam kako balave izmedu sebe
ZIVO IM SE JEBE ZA SVE

subota, 23.06.2007.

zbogon nebo plava i mog doma rosna travo, dori moji (napuseni) prijatelji svi............

a eto sam naslov sve kaze konacno kraj rici su suvisne............
wavethumbupsmokinpartybangnaughtyzujo
u jebote bilo je jebeno dobro......
riju smo kupili neki jebeni sat.......necemo o tome........
pozdravili se od nasih fucking profesora..........i pravac borik
bilo jeeeeeeeeeeeeee uuuuuuuuuu.............
kupanjac,zajebancija ma sve uobicajno.
posli u grad malo cuge i cigarasmokinparty...............
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nella da nastavin hahahahahahahahahahahahbang
nella meni kaze da ce se bacit sa rive ako se ja bacin naravno ja san pametna pa se nisan bacila headbangmadblablazujonutrofllud
hahahahahaha mos mislit ja cila u robi samo skinula patike......
vidis nela se skida skinula ona ludakinja sve ostala samo u kupacem
ajmeeeeeeeeeeee majko da stvar bude bolja ljudi nas snimali i ove budale sto su bile s nama ajme maaaaaaaaaajkooooo..........................e i tako se nas dvi mokre vracale doma od rive....................ljudi se okrecali za nama ajmeeeeeeeeeeeee majkoooooooo.........priko trga,priko mosta sve do male poste........
tamo ja zican za poziv i naravno niko neda ljud svi okrecu ocima.....u sebi ono koje ste vi napusene osobeheadbangsmokinpartybanglud.......
i tako mi tu stojale po ure i cekali njenu tetu,ujnu,strinu ili koji joj vec bog dode ..........bangludwaveheadbangroflzujonaughtynut..................................thumbupgreedy
nego da jabrojin svoje bivse frendove iz razreda i da ih malo istracan:

1.BRACIC EDITA-jedna jako umisljena osoba kod nje je jedino dobr
sto to i prizna...............
2.BUCIC ANTONELA-a moja buca samo rici pohvale jedna velika kiss
3.COLAK MARKO-neko cua za njega vjerojatno ne pa necu ni trosit rici
4.CULINA HRVOJE-nas boksac
5.DUNATOV MARIJANA-malo se previse kurci(sorry al tako je)
6.GLAVAS EMILA-smokinpartyrici su suvisne necu nis rec
7.ZDRAVKO GRGIC-zovemo ga smrad pa cu tako i napisat
8.GRBIC ANTONIO-nas povjesnicar
9.JACAN JURICA-nas prof. zemljopisa
10.M.PATRICIJA JURESA-nasa sramezljiva curica
11.JUSUP LUCIJA-nasa invalidusa ime dobila zato sto je smotana
12.LABURA DOMAGOJ-einstain nas fizicar
13.LOKIN DINA-nasa princeza
14.LJUMEZI ALBINA-moja hercegovka
15.MALTA FRANE-nas kosarkas
16.MATANOVIC IVO-e to van je nas pjevac stalno piva klape
17.NEKIC MARTA-to van je nasa streberica
18.NEKIC ZVONIMIR-nas bob sap neznan kako se pise
19.PERICA ANTE-navodni vatreni navijac hajduka zapravo razmazeno
deriste
20.PULJIC PATRIK-takvu se osobu ne more opisat trebate ga upoznat
21.STANIC NIKOLINA-jel ta bokte jeba ziva.........nikad se ne smije
22.STOSIC MERI-isto ko i za patrika
23.SIMICEVIC IVA-princeza od rock´n´rolla
24.SKARA NINA-isto ko i za marijanu pre previse se kurci za svoje god
25.SKOLJAREV ROKO-glumi rockera a zapravo tezi sminker
26.VIDOLIN ANTE-jedan od strebera iz raz super tip moj pazanin
27.ZODAN DANJIJELA-moj hipi tako je zovemo-nasa sportasica osvojila 2
mjesto iz kosarke



eto to vam je moj bivsi 8C napusensmokin8Cheadbangbanglud
kojeg pozdravljan pogotovo danijelu nellu martu i invalidusu
i ispricavan se ako san koga uvridila al to je tako big kisskiss



| komentari (137) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.