05.09.2005., ponedjeljak

čk gimnazija

pa dobro je bilo. lepa je to škola. idem i sutra. kaj da velim. imam razrednicu. predaje tjelesni. al se nemrem sjetit kak se zove. i je. onaj tam crkvenčić. uffff. taj je opasni. dojde nam u razred i počne nam pjevat malo vas je, malo vas
je... i onda nam počne pričati o tome kak on predaje. jooooooj. to nebu dobro. neda ni kalkulatora. i još nam obečava da bude samo tri put teže. upoznal sam neke z razreda. nisu loši. ma tak tak su. je. kolko koštaju proizvodi kod tete piruške? mislil sam si kupiti al nisam. i nekaj kaj mi smeta. vidim kak ste se raspisali kak je rašić dobar i super. a ja ga još imam ponedjeljak prvi sat. to bu gadno. i sutra ga imam. to je sve.

i je.
evo nešto sam našel na internetu. probajte, budite iskreni prema sebi i uspoređujte se s drugima.

Click on the link below, and remember, be honest!
http://www.crush007.com/love.cgi?id=1120422230fct



- 17:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #