Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog o svemu i svacemu...
sve ono sto vas zanima i ne zanima...


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informirajte se o sexu
Provjeri mail
Kupujem i prodajem :-)
Malo tehnologije
cmu.carnet.hr
tekstovi pjesama





kontakt adresa
me_myself_and_i@net.hr





Me Myself And I
vic

Uciteljica pita djecu u razredu sta rade njihovi roditelji.
Pita prvo jednu ucenicu: "Sto radi tvoj tata?" "Moj tata je pekar ",
kaze mala.
Dalje uciteljica pita nekog ucenika, sto radi njegov tata. Kaze
mali: "Moj tata je postar."
Zatim pita uciteljica Ivicu:" Sto radi tvoj tata?" "Moj tata je stiper
u pederskom baru, tamo plese i ponekad se sevi za pare", kaze Ivica.
Uciteljica sokirana, poslije sata kaze Ivici: "Zasto si rekao da ti
je tata striper?" Kaze Ivica: "Pa lagao sam, bilo me sram."
"Zasto te bilo sram?", pita uciteljica. Ivica odgovori: "Zato jer moj
tata igra u Dinamu."

- 20:20 - Reciiiiii........ (1) - Pržiiiii......... - #

<< Arhiva >>