Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Opis bloga
blog o svemu i svacemu...
sve ono sto vas zanima i ne zanima...
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Informirajte se o sexu
Provjeri mail
Kupujem i prodajem :-)
Malo tehnologije
cmu.carnet.hr
tekstovi pjesama
kontakt adresa
me_myself_and_i@net.hr
Me Myself And I
Alfa 159. tko je ne bi vozio???
- 00:03 -
Reciiiiii........ (1) -
Pržiiiii......... -
#
![]() Vec jako dugo me nije nesto ovako ugodno iznenadilo u automobilskoj industriji kao pojava ovog automobila Alfa Romeo 159. Samim svojim izgledom automobil jednostavno oduzima dah. A vjerujem da sa svojim performansama cini i vise od oduzimanja daha... Jer Alfa Romeo je poznat ne samo po svom jedinstvenom dizajnu, nego i po odlicnim performansama i kvalitetama u voznji! Oni pravi Alfisti ce znati o cemu pricam! ![]() ![]() Evo nekoliko osnovnih informacija vezanih za Alfu 159. i par slika jos... Alfa Romeo će na ženevskom auto-salonu predstaviti i nasljednicu modela 156 – 159. Giorgetto Giugiaro i Alfa Romeo Styling Centre ponovno su napravili automobil za kojim će se okretati pogledi prolaznika. Iako se to prečesto krivo podrazumijeva kod novih automobila, 159 je potpuno nov automobil – novi ovjes, nova šasija, nova generacija motora, čak i novi mjenjači. 159 je veći automobil od svog prethodnika. Dimenzije su mu: 466 × 183 × 142 cm, uz međuosovinski razmak od točno 270 cm. Iz Alfa Romea naglašavaju novi izgled ploče s instrumentima – pričaju dosta o njoj – ali ne daju slike, kako bi se sami mogli uvjeriti u njenu ergonomičnost i funkcionalnost. Opremljenost unutrašnjosti grupirana je u tri paketa opreme. Ovaj bi automobil, osim po dizajnu, trebao biti prepoznat i po pasivnoj sigurnosti – cijela je kabina ojačana sa svih strana, a posebna pozornost predana je varovima, koji su izvedeni laserima, što daje otpornost karoserije na torzijske sile od 180.000 daNm/rad, za što u Alfi tvrde da je najbolji rezultat u klasi. U ponudi će biti tri nova JTS benzinska motora s varijabilnim timingom ventila, u rasponu snaga od 260 (V6) do 160 KS. U ponudi su još tri JTDM dizelska motora s varijabilnom geometrijom turbo-intercoolera. Svi motori udovoljavaju normama Euro 4. Novi su i mjenjači koji su sada svi šest-brzinski, a u ponudu ulazi i 'robotizirani' automatik naziva Selespeed. U ponudi će se naći i izvedba s pogonom Q – na sva četiri kotača. Od ostalih "sitnica" koje najčešće spominjemo na kraju teksta, tu su i senzori za održavanje brzine, za kišu, za paljenje svjetala, te parkirni senzori. Tu je i satelitska navigacija, glasovno upravljanje, integrirani GSM telefon sa hands-free sustavom, automatski klima-uređaj s dvije ili tri zone, BOSE audio sustav s podrškom za MP3 i 10-erostrukim izmjenjivačem CD-ova, paljenje motora na gumb/botun/dugme/puce te preklopiva stražnja sjedala. Nažalost, priopćenje ne navodi što je od te opreme serijska, a što dodatna. ![]() |




