BASKET jam

petak, 17.02.2006.

Za umret od smija

Neki vicevi:

TENK
- Zasto Mujo ulazi u tenk sa dvije glavice kupusa?
- Da nahrani gusjenice.

ŠETNJA ULICOM
Idu dva starca ulicom i jedan pita drugoga.
-Kako si?
Ovaj odgovara:
- Kako ću biti, bole me kosti, bole me leđa, bole me noge, ruke.....a ti?
- Ja se osjećam kao novorođena beba.
- Aj` ne pričaj, kako k`o beba?”
- Pa nemam kose, nemam zuba i jutros sam se upiš`o.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NISKO
Kaze zena muzu:
- Danas su mi rekli kako imam dobre noge!
Na to ce muz
- A, nisu ti rekli kako imas veliku guzicu?!
- Ne, tebe uopce nismo spominjali! - odgovori zena...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GODIŠNJA DOBA
Učitelj je govorio o godišnjim dobima.
A zatim upita:
- Ko može da mi kaže koje je najbolje vrijeme za branje jabuka?
Perica odgovori:
- Kad je komšijski pas na lancu.

POKER
Igra Mujo poker sa jaranima u sobi, pa nakon nekog vremena vikne:
- Fatooo, kuhaj kafu, dobio sam te natrag!

ŠTO JE TO
P: Što je crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, crno, pa bijelo, pa crno?
O: Pingvin pada niz stepenice.

DVA MRAVA VS. SLON
Odlučila dva mrava tući slona, i prvi reče:
- Ja ću ga srušiti, a ti ga gazi!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

POLICE
Zašto plavuša stavlja knjige na policijski auto?
Jer piše POLICE!

ŠIŠMIŠ
Šta je najgore šišmišu dok spava?
Da ne dobije proljev!

Ako želite još hrpu viceva pročitati kliknite OvDjE.
Nakon nekoliko viceva sljede filmići:

Prvi je kada se razbio tip na biciklu. Jako je gadan ako ga želite kliknite OvDjE.

Drugi je o jednom jakom prdacu. Malo je naivan, pa vi sami vidite dali ga želite. Ako da onda kliknite OvDjE.

Treći je o jednom dečku koji je dobio loptu u glavu. Ful velika slučajnost. Ako ga želite kliknite OvDjE, a ako ne onda niš.

To je sve sa smišnim stvarčicama. Vidjemo se o slidečeg slušanja!!!!!!!!!

- 16:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Na ovom blogu će bit najviše košarke, a i ponešto zezancije!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Neki blogovi

Svašta

  • Koliko vas ima!
    Free Web Counter
    Free Web Counter

    Kakav je blog?


    Koliko je sati?


    Mjuza na blogu:








    LP - Somewhere I Belong