< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog na kojem će biti ni aj sama neznam kaj....
osobna
ime:barbara
prezime:križević
nadimak:barica,bado...
rođena:09.02.1991
frendovi:brico,marica,ela,botica...
ljubav:solo
mjuza:him,ac/dc,
femili:mama,tata,seka

Prsten i zlatni lanac

Sve se brzodesilo,
ko u filmu starom ljubavnom,
srce mi se slomilo ko grom da me pogodio.
Imala je korak ko u snu
a u ruci torbu pretesku,
ponudih joj osmjeh svoj i ovu ruku
vitesku.
Prsten i zlatni lanac dat ce ti BOSANAC
samo da te jednom poljubi.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
archdevil
maricacool
stichobang
sotonchegreedy
bobasmijeh
bend za petnjami
border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

I JOŠ NEKAJ O MENI...HE..HE

po prirodi sam vrlo...Image Hosted by ImageShack.us..GLASNA!!!

i zato...nekim ljudima dok me slušaju padne Image Hosted by ImageShack.us mrak na oči..smijeh










HiM - When Love And Death Embrace

Music Code provided by Song2Play.Com

srijeda, 18.10.2006.

nekaj

danas su slušali vjesti na radiju i čuli su da tam pri meni travu sadiju.pozzzzz ljudi kak ste kaj ima,ja sam dobro i ono nekaj.neznam kaj bi pisala ono.nekak sam si baš ok i to zato jer sam okružena ljudima koje volim.marca i ja smo si baš kull.subote su nam zakon jer smo ono drunk.to bi bilo to.bokićthumbup



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.