< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog na kojem će biti ni aj sama neznam kaj....
osobna
ime:barbara
prezime:križević
nadimak:barica,bado...
rođena:09.02.1991
frendovi:brico,marica,ela,botica...
ljubav:solo
mjuza:him,ac/dc,
femili:mama,tata,seka

Prsten i zlatni lanac

Sve se brzodesilo,
ko u filmu starom ljubavnom,
srce mi se slomilo ko grom da me pogodio.
Imala je korak ko u snu
a u ruci torbu pretesku,
ponudih joj osmjeh svoj i ovu ruku
vitesku.
Prsten i zlatni lanac dat ce ti BOSANAC
samo da te jednom poljubi.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
archdevil
maricacool
stichobang
sotonchegreedy
bobasmijeh
bend za petnjami
border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

I JOŠ NEKAJ O MENI...HE..HE

po prirodi sam vrlo...Image Hosted by ImageShack.us..GLASNA!!!

i zato...nekim ljudima dok me slušaju padne Image Hosted by ImageShack.us mrak na oči..smijeh










HiM - When Love And Death Embrace

Music Code provided by Song2Play.Com

četvrtak, 27.04.2006.

Sivi,hladan dan da ga mogu bar prespavati....

Bok svima,kaj ima?U Koprivnici je jako sivo i tmurno i sjebano do jaja.Sad za kojih par časova idem vidjet jednog tipa.Sigečica me se opet sjetila pa e ostavila komentar,za razliku od nekih!!!To je u kratko to.P.S. Preporučujem Čićeku i Botkoju da se ne igraju sa životom!bangnamcor



| komentari (1) | print | # |

subota, 22.04.2006.

Ma nek sve ide u k....

Kad subotom ideš van onda ti može bit dobro ali ti može bit i loše,a ja neznam kak bude danas.Poruka za sigečicu:ZAŠTO NE IDEŠ VAN????????Nadam se da se bum dobro provela unatoč nekim nejasnoćama u mom moždanom sustavu.UGODNA VAM I BOLNA SMRT!!!!HA,HA,HA,HA,HA!!!!!njamibangheadbangburninmad



| komentari (1) | print | # |

petak, 21.04.2006.

koncert

Bokić!Seksić je tu negdje u blizini.Sad bi za koj časak trebala ići na koncert od grupe POD NAPONOM nadam se da znate tko su oni ako ne tko vam kriv.U ljubavi je tak-tak u glavnom ništ novo.To je to,BY!!!!smokin



| komentari (0) | print | # |

petak, 14.04.2006.

Ubojite misli

Do malo prije sam bila u kurcu tak velikom da sam se pokušala ubiti bang
Danas ću se napiti do jaja i neću znat za sebe.Mirjana još jednom hvala na komentaru i piši dalje.KOVRČAVOG još nema ali nema veze.To je to, pusa!!!!!kiss



| komentari (3) | print | # |

četvrtak, 13.04.2006.

Kovrčavi

Bok,kaj ima?Ja sjedim i imam poglrd na jednog kovrčavog koj je jako seksi.Napokon su počeli praznici i konačno mi je best frendica sretna.Mislila sam se ovih dana vratiti bivšoj ljubavi ali nisam.HEUREKA ljudi pa ja sam počela misliti!zujo



| komentari (1) | print | # |

petak, 07.04.2006.

bla,bla bla

Pišem novi post 2.put danas.Totalno sam sjebana i u kurcu.Jebes cijeli takav sjeban svijet jer nemaš sreće.Molim ljudove sa ljubavnim tegobama da mi se jave.M..... daj me pogledaj.nonobangsmokin



| komentari (0) | print | # |

Fora dan

Ola,kaj ima novo?Meni danas sveide od ruke i tjeram zajebanciju na svoj način.Komentara ko i uvijek nema,a kaj ja morem.Sad za oj čas idem doma i neznam kaj bum tam ali koga briga!Danas nisam sjebana ali možda budem ako ne vidim svoju ljubav!!!kiss



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 05.04.2006.

heelou!!!

Pozdrav!Imam molbu za nekog tko mi je ostavio komentar.Daj please javi mi se ponovno.Ja sad sjedim za kompom i tugujem zbog toga jer nema onog koga volim.Za informaciju onih kretena koji vrijeđaju moj blog ne za Botkojem.Nadam se samo da ga bum vidla samo to.To je to za danas!Molim vas blogere mislim ostale da mi ne vrijeđate blog!!!wave



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 03.04.2006.

Ola!!!Ljudi kaj ima?Krenula sam pisat novi post jer me post jer me zanima tko to vrijeđa moj blog.Te budale nek se jave meni a ne kaj pišu mojoj frendici.nut



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.