Barcelona18

18.10.2007., četvrtak

aloha...

evo sad bi ja popizdila...nakon sto godina, pišen glupi blog...i nakon sto godina što napišen poprilično dugi post...meni se nekin čudon SVE izbriše....sad mi se uopće ne da sve pisat iz početka...ali to bi stvarno bilo toliko glupo od mene da opet ovako nešto jadno objavin... ipak mi je boje baren štogo napisat što san malo prin detaljno opisala.
uglavnon ovaj blog nema više smisla...ne da mi se više ovo pisat...jedino što vridi na njemu, ili je vridilo, su riči svih pisama koje san stavljala i one baze kad san još bila u gimnaziji...zapravo kad san bila prava barcelona 18...sad je prošlo već 2 godine...ja neman i dalje neku inspiraciju za pisat ovakav tip dnevnika...nikad nisan imla tu naviku...uostalon i kad pišen,ne pišen ništa pametno nego sve neke prolivski dosadne stvari.
ha...
sad san na faksu u učionici di je čak nekih 18 kompjutera....da da i mi to imamo...neka se zgrada trese, raspada, neka imamo redovito predavanja uz glazbenu pratnju svjetski poznate grupe zvane ''bageri i bušilice bend''...tješin se da imamo kompjutere...čapaj štogo!
ono što je relativno dobra tj. super dobra stvar je da sutra gren u šibenik s moreškon...jedva čekan...sutra navečper nan je nastup,a onda smo iza njega do nedije navečer slobodni...past će balalajka s ekipon koju odavna nisan vidila...piva će se,balat...ma bi će ludara...jedva čekan vidit tonku....fali mi za popizdit...
sutra san trebala ić u zagreb štefu na rođendan ali njemu nije odgovaralo da mu dođemo točno na rođendan...već sedmicu iza....meni još boje...mogu i u zagreb i u šibenik!jupi
ipak neman više žoivaca pisat...predosadno mi je trenutno...
aloha od barcelone20
- 13:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća