Barcelona18

28.03.2007., srijeda

aloha...

nije me bilo masu vrimena...a što ću kad mi se nije dalo. uglavnon pišen predosadne stvari pa...još razmišljan da li ću mojoj ''najdosadnijoj'' ukrast ime bloga... :-)
uglavnon sad san u informatisčkoj učionici na fasku nakon 2 ure traženja na internetu podatke koje bi mi mogle eventualno reć čega se čovik u srednjemu vijeku straši i zašto...to mi treba za seminar. tako sad izgladnjela i umorna, počelo mi se magli ispri očiju ...bi će boje...
inače...ok san ...može bit i gore(ne daj Bože)...ali moglo bib bit i puno boje.
ne izlazin baš ode jer je šugavo vrime a i iman a i iman posla s učenjen.zadnja dva vikenda san bila doma.pretprošli san pošla u petak kako bi došla na rođendan ''bonsaiu'' ...bilo mi je super..ali nažalost stala san premalo jer san se ujutrop morala dignut u 5 uri na katamaran..ipak predavanja su mi bila u 9:45...tako da san onako pospana i poluzamantana ili ošamućena iz Korčule, ravno na predavanja uSplit...naravno isti dan san se vratila i navečer komodno pošla vanka...i to je bilo dobro...uglavnon ovo šugavo vrime mi se ne sviđa baš...ali boje mi je isto kad je ovakoa vrime kad san u splitu, a onda kad dojen doma da me čeka sunce i čisto more.
dogovorila san se za rabotu...jedva čekan,ali prin tega triban riješit štogo od ovega fakulteta...
ne bi tila da bude , kako oni tip koji je poša studirat Pravo,a završi krivo...valjda će bit sve ok...moran se manje nervirat,to san odlučila...
e i naisan zafumala ni jedan cigaret čak ni dim....uuuuf ima misec ipo dana...ponosna san na sebe,ali isto jedva čekan subotu, biru ili paket(vodka nešto) u ruci i napravit par krugova s dimon cigareta...ali ima još do kraja korizme. danas san razmišljala kako jedva čekan kad ću opet normalno izlazit sa svojon ekipon,kad su moju gogaju ugledat s biron, a da joj mali Luka ne bude baren minut na pameti da opet zafrajamo...fali mi to..možda to ne pokazujen toliko..ali fali mi.
odavna se nisan nasmijala sa Slavon...jedva čekan kad će doć doli, i ona i Doris i Pjer i Ciba...e....gledala san niki dan ekskurziju...krepala san od smiha...a onda iza nje i maturalni..ludnica
salvador jedva te čekan vidi!
bi nan je Marin rojak Toni u nas...smijali smo se...jedino mi je smetalo što mi je fuma ispri očiju pa san tu i tamo povonjala kutiju...
e ...sitila san se!neki ljudi me ode nerviraju...tek san sad vidila kako ima zločestih judi....zapravo cura(za sada) u splitu...gamad....ne misliln na sve ali ima potencijalnih maloumnih glupača koje bi mogle dobit zlatnu malinu za lošu glumu i nobelovu nmagradu u za kretenizam...eto tako...ma ne paćan se ja u njih...biž ća...tega se triba što prin largat da ne počneš vonja na njih...(metafora)
Jučer san zvala sestru i javila mi se moja nećakinja Linda...rekla mi je da je dobila 4 matematiku, na što san ja reagirala vrlo dobro...rekla san joj pa super ti je ta ocjena...a u sebi san misla :''boje ti je po odma vježbat''...ispričala mi je što ima u skuli(njih je u razredu 5 prvaša, 2 drugaša nijedan trećaš i 1 četvrtaš) i da su iiz hrvatskog stali na slovo D.sva sritna mi govorila kako još ima malo slova za nauči pa da će zna cilu abecedu napisat pisanin slovima. pohvalila mi se da je mali marko dobi 5, ali da je zbog grubega rukopisa dobi dvi stranice napisat brojeve...bidno dite.odma mi je palo na pamet ka mi je ispričala da je na početku skule isto mali Marko pita učiteljicu da ga pusti na zahod...dite normalno pošlo,ali gleda učiteljica da njega suže vrimena nema...izašla ona iz učionice, gleda zahod, ka ono njega nema...zadnja opcija joj je bila pogledat u vrtić koji se nalazi odma vrata do učionice te mini skule...KAD GLE!mali marko se igra u vrtiću...lipo mu je bilo to pišanje...
eto sad san stvarno ogladnila...pa je vrime, ne da se pomirin sa sviton nego s ovin poston...
ETO POZDRAV...znan da san opet bila dosadna ali baš me briga morala san izbacit suvišne informacije niz glave...
barca19
- 12:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća