Barcelona18

07.12.2006., četvrtak

aloha!!!!!

evo i mene napokon...živa san kao što vidite..a vi koji ste se pripali...eto ipak san živa...možda oni koji me ne vole...evo me ipak me se niste riješili..toliko mi se toga dogodilo u zadnjih misec dana da to nisu istine...
prvo imala san timestralni kolokvij ili ti ga ispit i pasala san ga i to s 2!!!!
blažena dvica...nije me uopće briga...glavno da san prošla i zaradila prvih 7 bodova(od 10) što i nije tako velika razlika od najbojega...ma briga me glavno da san ja prošla....
uglavnon...to je najvažnija stvar koja mi se dogodila...druga najvažnija stvar je ta što san izgubila u getu takuin...tj.novčanik...u getu u splitu...blokirala karticu,izgubila osobnu,zdrastvenu,4 pokaza,iksicu,KONZUM KARTICU(HEHE),još neke kartice,slike...ma čak i ključ od kuće!!!!
uglavnon bila san na policiji...istrčala cili split,izgubila 10 godina života,da bi me nakon 3 izbezumljena sata mater zvala i rekla mi da su mi našli takuin...bila san cila sritna ko luda i guda...nisan mogla virovat da ima još dobrih ljudi na svitu...nisan mogla virovat...uglavnon...evo maloprin san odnila tin tetama veeliku griotu,nisan znala kako bi in drukčije zahvalila(iako je takuinu bilo nekih 15 kn)...te žene mi nisu ništa htile uzet...ali eto ja san inzistirala...inače..ja san ok...mogu reć da san u zadnje vrime užasno rastresena..svašta mi se dogodilo..fali mi doma nisan bila u korčuli više od misec dana...zaboravila san vonj materine spize...zaboravila san kako mi nećakinja pleše,kako mi se sestra smije i kako me nasmijajae svojin imitiranjen,zaboravila san kako mi otac zna zarunjat,kako se smije i kašlje ujutro kad se probudi,kako mi mater savršeno kuha...fali mi ekipa za poludit...neki dan san čula alles gut od tbf-a u nekemu kafiću...bila san s ekipon s faksa na piću...i čin san to čula,svima san poslala poruku da mi fale,a onda san zvala slavu irasplakala joj se..mogu mislit kako je tek njoj..nije bila doma skoro tri miseca,a ja tu reven radii samo malo više od misec dana...
inače dolazin u zg 7 i 8 .1 jer iden na terensku nastavu s fakson...oni su bili tako dobri pa su nan to omogućili...a mi ćemo spavat u hotelu...virovali ili ne tako je to...
eto ode san sad u internet kafiću,onemu istemu kojega san tražila sto godina prije nekih misec ipo dana...došla san ode da bi našla nešto za seminar iz teorije knjiž
evnosti...ali ništa nisan našla...
e
danas smo na teoriji knj. čitali neke pisme o hrvatima(jako zabavno)dapače toliko san se snservala s tin pismama da to nije normalno...nekega tipa muči to što hrvati nisu dali ništa svitu...a kako će molin te dat hrvati nešto svitu kad ne mogu ni vlastitome narodu...ali ipak na kraju pisme piše -brodet i kravata...e to će mi dat kruha...
druga pisma je bila o nekim hrvatima koji su parizu i koji se nađu i čakulaju i ogovaraju druge narode...da da...mi hrvati smo najnajnajpametniji ljudi na svitu..niko nama nije do kolina...moš mislit...
i za kraj smo čitali neki prozni tekst koji je u sklopu nekega romana koji je izaša u jutarnjemu listu...cili je pun beštimji i to me iznerviralo...beštima i na boga...pa san se snervala i nisan ni pratila...
inače je dobar profesor...
i eto mene sad u splitu ...s majcon are you talking to me...a i boje mi je da to nisan obukla jer je i boje da mi niko ništa govori,koliko san nervozna...trenutno...ma to će sve proć kad dođen u moj mali grad...kad vidin još neokićen grad...a i da je okićen to je sve skromno..prije san na to bila bijesna,a sad san sritna što san s korčule,što ne okitimo grad misec dana prije božića...ode mi je samo gore kad vidin svaku štradu okićenu..ubijame ta činjenica,da ne mogu bit doma...čak me i pogodilo što mi ništa nije doni sveti nikola...ali ja se uzdan u moju svetu lucu(iako san na taj dan prije nekih 12 godina slomila glavu i šila tri punta nasrid čela..ja je volin i znan da će mene sveta luca ovaj put dooooobro čuvat) :-)
aloha...pozdrav od barce19
- 18:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća