Barcelona18

16.10.2006., ponedjeljak

aloha...

kakvo čudo što san došla...s obziron da san prošla svaku splitsku štradu i nikako nisan mogla nać faken internet cafe...jedan split nema internet kafića,a korčula ih im točno 5!tako je!
mali smo ali ih borami ima..inače sad san u nekoj buži,kompjuteri od prin sto godina...opet smo ja i mara jele punjene paprike,bez paprike, i najboji pire u povijesti pirea...gotovo je ...pretplatili smo se na to...kad to jedino i znamo alavija učinit...
danas san super voje...
cilu noć nisan spala jer san sanjala da su mi ubilu prijatelja..u snu san revala,probudila se cila nervozna...kazin!
odma san mu javila da znan je li živ...svit bi bi puno gori da nema njega...inače radila san s njin,nikad se nisan tako s nekin našla u zajebancijama i bla bla drugin stvarima kako s njin...
eto sad ne znan što bi više pisala...
a..split je izgubi svoju prepoznatljivu facu...a to je riva puna kafića,a u kafićima svi judi..niko ne radi...da mi je znat di će sad svi ti judi hodi na kavu...one birtije u bužama će postat top destinacije...
eto ne znan više što bi rekla...dobro se osijećan...prvo zato što san čoviku produžila život za deset godina,a drugo jer san se najila,a da mi niko nije kvoca po glavi...
dobar je ovaj studentski život...
fali mi ekipa...neman nikoga skoro..u biti iman,ali vidin ih jedan put sedmično...vrime je da najen štogo judi za čakulat,a ne da ovako ko luda lutan spliton tražin internet cafe....
aloha od barce19
za febru:your mommy is not there tovare
- 18:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća