Barcelona18

15.05.2006., ponedjeljak

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

sve ispočetka...naravno kad san retardirana i ne mogu napisat post...naravnmo čin je malo duži odma se meni neko sranje dogodi...i ne mogu ga ostavit na blog!!!!!!
evo me sad bila san na blogu od mare i taje..tajin mi je super ali me naljutila jer mi ni tila pokazat kako se stavju glupe slike...ja san toliko informirana da ni to ne znan..."hahahahaha"..morala san resetirat kompjuter jer me marin blog ščepa i ni me hti pustit...hehe...
nikako mi to danas ne ide u vezi bloga...
dragi moj pavle i cibiliću vi PUNO ZUJETE A MALO MEDA DAJETE,kako bi rekla jelena...kad nas već tako zovete na dernek...mogli bi ga i organnizirat..od prvega razreda govoriš za pijanku,a nikako da je učiniš...obećanje ludome radovanje...e pa dragi moj...ja san ti se sad dobro zakačila,nećeš me se tako lako riješit...ne ne...ima da napraviš dernek za cili razred da potrošiš štogo toga hvaljenoga dingača i da nas ugostiš ko kraljice...E!
A TI CIBILIĆU ti budi samo dobar primjer pa me poslušaj i učini to prin njega da on ispade pizda....HAHAHAHA...šalin se naravno...
vi znate da vas ja obožavan!
eto,iman jednu vijestma to je da san nakon sto godina dobila KEMIJU...DA DA KEMIJU,5!za ne virovat...prepisala san joj cili test,napisala san bila na mobitelu 42 poruke,to je otprilike 3/4 lekcije....krepala san...više nisan znala tipkat....eto rud se isplati..
daljeeeeeeeeeeeeeeeee...
AHA...
u subotu je vesni rođendan to bi trebalo bit dobro...ona je prva baba u našemu razredu koja će napunit 19...jupi..a u utorak cili razred ide spat u ane koja također slavi rođendan.... onda...neviđeni dernek u skuli,ludnica,slavlje,puno pive i vina,pisme i nereda...ajme....super...
eto samo da ispade super...pa evo jedna pisma da to tako i ispade!

perfect don't want half-hearted love affairs,
I need someone who really cares
Life is too short to play silly games
I've promised myself, I won't do that again.
(It's got to be perfect
It's got to be worth it, yea
Too many people take second best,
but I won't take anything less,
it's got to be perfect.)
Young hearts are foolish, they make such mistakes
they're much too eager to give their love away
well i have been foolish too many times
now i'm determined I'm going to get it right
Young hearts are foolish, they make such mistakes
they're much too eager to give their love away
well i have been foolish too many times
now i'm determined I'm going to get it right
It's got to be worth it, it's got to be perfect.
- 12:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća