Barcelona18

24.04.2006., ponedjeljak

aloha...

evo me na...sad san dobila 5 iz informatike..trebali smo napravit web stranicu...eto danas mi je dan grozno proša..ne mogu virovt da me tako prijeteljica s kojon san 12 godina skupa u skuli tako može iznervirat i razočarat...ženska naučila i nije htila odgovarat prije mene i još jedne nego je čekala 3 minute(pusto je spasilo) i onda tek odgovarala,čekala je da dobijemo 1 a onda je pokazala svoje znanje(svaka joj čast!) i dobila 4!!!!!ja njoj ne mogu zamirit na neki način jer nisu svi dobri i željni pomoć nekome očito ima onih koji preeeeeeviše misle na sebe i svoje osjećaje..jednostavno ja nisan takva i takve stvari me nerviraju!eto ovih praznika nije bilo ništa nova...uglavnon san pisala maturalnu radnju i imala san dosta posla i prova od klape.sudjelovali smo na novim skladbama na omiškome festivalu u blatu..naravno ništa nismo dobile jer smo ženske i jer nismo blajke...inače nas nije ni briga oćemo li štogo osvojit jer znamo kako oni to tamo u žiriju barataju(malo pršuta malo vina malo uja daj...i ocjena više)...glavno da smo mi zadovojne,a ta sva natjecanja su dobra za druženja i za upoznavanje novih klapa i judi...lipo iskustvo...pa eto svih vas pozivan na koncert klape verse i vokalista salone..koje san upoznala u blatu,trenutno jedna od najbojih klapa u hrvatskoj,u deveti misec..živili...i držite mi fige da me ispita filozofiju....da mi ne ostane ova keca...šrmeeeerc
- 12:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća