Ovo malo mene

utorak, 12.07.2005.

JUHA OD KUPUSA 2. DAN - BLOG 1. DAN

Nije dosta što je juha nego još i od kupusa. Bez soli. Bez papra, bez ulja, bez mesa.... S vodom i kapulom i paprikama. Ma lešo kupus, paprika i kapula sa žućkastom vodom za ručak – san svakog gurmana kao što sam ja.
Svim znalcima poput žena jasne su moje muke koje se zovu «kupus dijeta».
A šta mi bi ni sama ne znam. Na taj užas se odlučiti.
Možda mi dobrano pomaže ormar u hodniku. S jednim vratima u ogledalu. A ispred je kupatila iz kojeg izlazim nakon tuširanja obično ležerno neobučena. Sad mi je jasno zašto sam u zadnje vrijeme počela protrčavati kraj ormara. Sve manje ležerno.
Danas sam se zatekla kako buljim u slike s nekih orgijanja hranom iz dobrih starih vremena (od neki dan).
Pa evo kad se već upoznajemo preko kupus dijete mogla bi Vam za prvi susret darovati recept (ako ga već nemate), pa ko se odluči - da mi bude supatnik.
Onima pak drugima tj. drugama – sliku ovu jednu s orgijanja hranom iz dobrih starih vremena. (Za ovo jelo recept ne dam !)
Please to meet you.
barb_stell

Skuhati juhu od:
5 velikih glavica luka
2 zelene paprike
1 do 2 limenke pelata
1 velika glavica kupusa
200-300 dkg suhog graška, fažola, ječma i sl. (potopiti dan prije)
Posoliti, popapriti, staviti petrusimen i po zelji moze i ljute papricice,
Zaliti vodom da pokrije i kuhati dok povrce ne omeksa.
Ova juha se moze jesti kad god osjecas glad, i koliko god hoces.
STO VISE JEDES VISE CES SMRSATI. Uz ovu juhu mozes jesti sljedece:
• PRVI DAN: Svo voce osim banana. Cetrun i dinja imaju manje kalorija od ostalog voca. Jedi samo juhu i voce. Za pice moze caj, crnu kafu, vodu (sve bez cukra)
• DRUGI DAN: Svo povrce. Jedi koliko hoces da nisi gladan.Pokusaj jesti lisnato povrce, a izbjegavaj, grasak, kukuruz itd. Za veceru nagradi sebe sa jednim velikim pecenim krumpirom na maslacu. NE JEDI VOCE.
Ne zaboravi jesti i juhu. Minimum jednom dnevno
• TRECI DAN: Jedi juhu, voce i povrce koliko hoces. NE JEDI PECENI KRUMPIR.
Ako si se pridrzavao uputa, i nisi varao za ovih tri dana vidjet ces da si izgubio 2-3 kg.
• CETVRTI DAN: Pojedi do 3 banane u toku dana, juhu, i pij nemasno mlijeko koliko hoces. Banane imaju puno kalorija i ugljikohidrata, a takodjer i mljeko, i ovaj dan tvoje tjelo ce trebati ugljikohidrate. NEZABORAVI JESTI I JUHU
• PETI DAN: Govedina i pomidora. Mozes pojesti 300-600 grama govedine i do 6 pomidora. Pokusaj popiti 6-8 casa vode, da isperes mokracnu kiselinu iz tvog tjela. NE ZABORAVI JESTI BAR JEDNOM I JUHU.
• SESTI DAN: Govedina i povrce. Mozes jesti koliko hoces govedine i povrca. Naravno NEZABORAVI I JUHU
• SEDMI DAN: Smedju rizu i povrce. Pij vocni sok bez cukra. Mozes jesti koliko hoces rize i povrca. Obavezno JEDI I JUHU.
Na kraju sedmog dana, ako si se pridrzavao uputa izgubit ces 4.5-7.5 kilograma. Ako si izgubio vise od 7 kilograma, pauziraj sa dijetom dva dana prije nego pocnes ponovo ispocetka.
Ova sedmodnevna dijeta moze se koristiti onoliko dugo koliko hoces. Cinjenica
je ako se pridrzavas dijete, ocistit ces svoje tjelo od necistoca, i osjecat ces se kao nikad prije.

- 15:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>