Xx Nema naslowa xX - ey booook - Blog.hr
24.04.2008.

Xx Nema naslowa xX

cereksretanroflnaughtycerekey ljudeki,nisam vam dugo pisala pa da vam neš malo napišem(bilo bi fer).Prvo bi htjela zahvalit vam na kommovima i samo tako nastavite...
hm....kaj se događalo ovih dana...hm...e da.U nedjelju je bio Kros i tam jke Tea vidjela(....nekog svog....)a ja sam vidjela svog Hrvojacerekcerek i bio je tak cute(sladak)blabla...fakat mislim da sam do daske zaljubljena u njega...lol...finocerek Dalje..sestra mi je u nedjelčju uganula nogu(istu onu koju je i slomila prošle godine)velika pusa njoj...dalje...Matea,Katarina,Tea i ja smo treneru rekle da ako cankari ne dođu u petak da nećemo navijat...ucjena...hehehehehehe
u školi mi je dosadno ko i obično i danas imamo 6 sati(neeeeeeeeeetuzannocryheadbangburninmad)UBITE ME!!!!!!!
Jedva čekam vikend.....e ljudići moram ići na inf sam pa.....ostavite puno kommentara,,,,,,,,,,,,,,,kisssssssssssssssssssssssssssssretanfinonjamiroflcrybelj
12:50 , Komentiraj { 83 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ewo...idem boxeve ispočetka raditi...glupi su bili oni..pa krenimo=)


moj msn:
marija.spoljar@hotmail.com


Custom Glitter Text


MModern
EEasy
RRadical
IInsane
IInsane


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz




Free Music

Free Music



Free Music






credits
duckdz. - x x x