TOTALNO ZALJUBLJENA - ey booook - Blog.hr
12.04.2008.

TOTALNO ZALJUBLJENA

greedycerekcerekwavefinoey ljudići javljam vam se nakon(nije bitno...hehehe)..da vam ja malo pričam..hm..danas je bio turnir iz odbojke,košarke i nogometa i došli su kod nas u školu OŠ.Ivan Cankar,igrati protiv naših..i...spušili smo u odbojci i košarci al smo ih dobili u nogometupartypartynjamifinocerekhehee....i uglavnom zaš se ovaj postek zove TOTALNO ZALJUBLJENA zato kaj je tam bio jedan PREZGODAN DEČKOcerek..e i ja sam onda njegovom treneru rekla da mi je on(taj dečko) užasno SEXY. i PREZGODAN..heheehehecereksretanfinocereki neš me bio pitao (TAJ DEČKO) i ja sam mu odgovorila al to nije kraj naše priče...nakon kaj je sve završilo on izlazi iz svlačionice i ja mu kažem da ga trebam malo i ugl. ja ga pitam jel mi da svoj broj moba a on pita:kaj će ti..(mislim)...a ja mu kažem tak...i on mi da broj moba i ja ga pitam oćeš mi se javit nekad a on kaže neznam.i malo prije neg kaj su oni otišli.njihov trener(jako dobar čovjek baš je fora i simpatičan)kže kao nadam se da vam je bilo ljepo da ste sklopili nova prijateljstva i nove ljubavi i onda onak pogleda mene..a ja onak dadada....nakon 30 minuta ja tom dečku(hrvojukiss)šaljem porukicu da sam ja ta i ta blablabla i nek mi odgovori..kao ono i on mi još nije odgovorio...šmrccrytuzanheadbang pa mislim ustvari neznam kaj da mislim....a kak je sladake dečko je prrrreeeee zgodan...ah vidit ćemo pa vam javim u sljedećem postu...e da i tnx na kommićima I VAŠE SAVJETE PRIMAM U KOMMOVIMA(kojih oću puno isto ko i puno savjeta)...a sad idem a vi puno kommajte i ostavite svoje savjete za moj ljubavni problem...kisssssssssssssssssretannjamifinocerekwave
16:32 , Komentiraj { 110 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ewo...idem boxeve ispočetka raditi...glupi su bili oni..pa krenimo=)


moj msn:
marija.spoljar@hotmail.com


Custom Glitter Text


MModern
EEasy
RRadical
IInsane
IInsane


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz




Free Music

Free Music



Free Music






credits
duckdz. - x x x