Lalalalal....čitaj isplati se....puno biti glupo nasmijat češ se....

zubohelouuuuuuuuuuuuu
šta ima
dugo se nisamo čitali zar ne???
UGLJ IAM 14 KOMADA!!!!!!???????headbangheadbangheadbangheadbang
znam znam ni ja nemogu vjerovatburninmadburninmadmadmadblablablablablablablablablabla
AL ADE NEKA GA....hmmm htjela sam se ispisat iz škole al nešto mi reko nemoj tina....nie nijedna druga škola za tebe...ali kak ide naša stara narodna neka ga...nutnutnutnutnutnutnutnut
ja jednostavno nemogu vjerovat da je danas subota ise....tak je jadno da jdnst.nemogu vjerovat iam filing ko da je nedjelja,,,,xD
meni je dosadnofinofinofinozijevzijevzijevzijevzijevzijev
al najozbiljnie mi je dosadno...neznam šta da piše...pa eto da vas sve kisam jer iđem...
i hoćem mnogo komentara
poosa svima koje poznajem i koje nepoznajem....zvuči ko ono sranje iz huga...kesss
joj....hugo to su bili dani,jednaput sam bila u hugi tj.igrala igrala sam igricu zvan "vlak" i izgubila sam sve živote i osvojila sam čašu tj. šalicu sa medom,zvono za kuhanje8ono kad namjestiš kolko min ono zvoni)i nekog malog medonju...kessdeaddeaddead
a pošto ja volim da se ljudi na mom blogu obrazuju(pošto u svkaom postu iam neko više-manje "poučno"štivo)eto vam danas nešto o hugi...ugl hoćem puuuuuuuuuno komentaar
pusaaaaaaaaaaaaaacerekcerekkisskisskisskissmahmahmahwavewavefinofinosmokinsmokin

nemoš vjerovat na netu ništ o hugi...poučno...
ali evo nekoliko slika
Image Hosted by ImageShack.us
By tynna
Image Hosted by ImageShack.us
By tynna
Image Hosted by ImageShack.us
By tynna

27.10.2007. u 22:23 | Broj komentara 44 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ma blog o svem i svačem i tak zajebancija...kissicaa
ja tina
heheeeeeeeeeeee
hmmm...
što reć.....
uživajte....majn msn:mrkvicajug2@hotmail.com
....SAMTIN ABAUT ME...
ja:tina
ti: ???
god: 15
šk: jezicharka...
grad:os zna se
kvart:jug2
brbrbbrrb
volim:puno toga neda mi se pisat
nevolim:(isti razlog kao i ovaj što voljem)
eto samtin abaut me...

Linkovi

...IrA...
...BarbarA...
...ČalO...
...IvanA...
...MirniČ...
...KikA...
...FetY...
...Barbara,mirnič i ivana...3 budale...
...Martina...
...Vanja & Donchy...
Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


Friendster

Friendster


layout for myspace

layout for myspace


Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@