MALO O MENI
Image Hosted by ImageShack.us

PREZIME: Hoblaj
IME: Barbara
DATUM ROĐ.: 23.7.1990.
GODINE: 15
ŠKOLA: Gimnazija, Čakovec
RAZRED: 1.a
RAZREDNIK: prof. Glavina Ljubica (matematika)
UČENIKA U RAZREDU: 3? (2 ili 3)
BRAĆA: 3 sestre i 1 brat
SIMPATIJA: E, ve ste ste već preveč znatizeljni :)!

Image Hosted by ImageShack.us
O mojoj seki (ivka007)
To je moja leteća sestra.
Malo je je nestašna i
preživahna. Sve u svemu
jako je dobra.

Ona ima isto svoj blog
pod imenom:
ivka007.blog.hr

Voli upoznavati nove ljude.
Dobrodušna i zanimljiva
osoba "koja nikada ne komplicira"
(to je ona napisala!!!)
Lako se dogovorimo oko svega!

Barbby

petak, 16.06.2006.

Konačno...

Evo kaj nekaj tutnem na blog...
Ferije je počelo. Knjige su (?)... Gde su?
Neznam, no niti nema veze...

Pozdrav sim mojima iz razreda!!!

P.S. Vec mi falite!

- 09:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ako vam je kaj bezveze...
skidam kapu svakoj novoj ideji!


Image Hosted by ImageShack.us


Ova pjesma je za vas i mene...
Pozdrav cijelom 1.a!
WE ARE THE BEST!!!

Donna's Music Codes

Moj bratić...
Pošto se iz navedenog već vidi da i
on želi biti gost na mojem blogu...
a kaj bum ve z njim!!
Ovak... zove se Štefan, ima 14
godina, ide u 7. razred u OŠ Mursko
Središće. Uskoro se seli u Austriju.
Nema simpatiju...pa...šta se čeka!!!

P.S. Štef znam da buš me strelil zbog
ovog zadnjeg!!!