FrEnDoVi / FrEnDiCe -n- Me

iii Eo Ja.....=P
Photobucket

border="0" alt="Photobucket">

Photobucket



FeJa


=OvO Mi Je JeDna oD BeSt FrEnDiCa
Ona iNaCe NiE sVa SvOJa....aLL eTo
Sta CeS VoLLiMo Mi NjU...xD ZzzZeZzaM
Se,SuPeR jE oNa :P

Photobucket

Photobucket

TeNa

Eoo i OVa KuJa DosLa Na ReD =)
Ma sTa Da KaZzeM zA nJU......eO
BeSt FrEnDiCca MiE
... TeNa
HAHAHAHhHHA a.k.a OvCca Zna Ona
ZaS hAhHhahHAHh,,,,,,,Eo ToLkO O njOj


Image and video hosting by TinyPic


TiHaNNa

EeO TiHaNNa HeHe,...Ona Je sUpEr CuRa
nEkaD jE MaLLo iSkLJuCcEnA aLL nEa VeZze
:P...Eo SvaKo LJeTo Ode Na MoRe u PuLu
i TaMo oStAnE CiJeLo LJeTo KaO i OvO...
EtOOo ToLkO o NJoJ....

Photobucket

TeA

TeiiiCcca...oNa Mi jE iStO BF mOgU
jOj SvaSta ReC A da Ne IzZZdA...OnA
Je MaWa EmaChiCa HeHe,VoLLi KrV
uUFff I dA VoLLi Ona MnOgO BrBLJaT
EOO ToLkO o NJoJ....HiHiHI

Photobucket

SaRa

iiiii Eo jOs JeDaN MaLLi EmaCch :P
Eo SaRa PoNeKaD MaLLo IsKljuCeNa
aLL hEhE VoLLiMo Mi NJu sVi =) dObRa
Je oNa cUjiCa xD MaWi eMo Ko i Tea
=))


Photobucket

MaTiLLda

Eo TiLda...oNa Je
7 raz sAd hihi
NJu NiKaD niE niCEg SrAmOtA
VoLLi sE SmiaT Na NeKi NJeN nAciN
HeHe LuDa Je oNa =)

Photobucket

SllaYa

Eo sLLaya wEE eO oNa PriE biLLa
EmaCh A sAd Se fuRa Na RaP BrAvVo SllaYo
;)...aHH s
Ta Cu ReC zZzZA nJU,mA Ona Je SuPeR
iii zZzAuZeTa Je DaKLLe StEP bAcK!! XD
eO pOzZ sLLaYo =)


Photobucket

MiKiCca

AaA MiKiCca MaWa...oNa Je LuDa HiHi
maLLo NeKaD isKLJucCEnA aL jBg
iNaCE jE OnA sUpeR DObRa CuRa..
MiKiCe PiKa Ti MaTeJiNa :P


Image and video hosting by TinyPic


Tea i Ja u KoCcKiCaMa

Image and video hosting by TinyPic

Tea i CaR u KoCcKiCaMa

Image and video hosting by TinyPic

mTc

Image and video hosting by TinyPic

MiKiCca i Ja

Image and video hosting by TinyPic

Ja i FeJa

Image and video hosting by TinyPic

MiKiCca i Ja =)

Image and video hosting by TinyPic

JoSiPa MaLLa i Ja

Image and video hosting by TinyPic

Ja....

Image and video hosting by TinyPic



  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: deviantArt

aaAAaaAA Ja =))

iMe: BaRbaRa
PrEzZiMe: xXxXxXx
GoDiNe: 13 =(
sLLusAM: HiP-HoP,R'N'B
ZiViM: u VuKoVaRu (mTc)
VoLLim: = LiZaLiCe (ChUpa ChuPs)
= SkEjTeRiCce xD
= sVe FrEnDoVe/FrEnDiCe
= KaKaO njNJnjanjanjmmmm
= MaSkaRe xD
= PraZniKe =)

Ne VoLiM: = SkoLu =(
= RaT
= nE iSkReNoSt
= KiŠu

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 21.06.2008.

WoOooW

eO i Ja NaPrAviLLa bLoG....
NeS o MeNi PiSe VaM u BoXu...
eO To Bi BiLo SvE Za PrVi PoSt....
...PoZz aNd KiSs...



~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.