Jedan sasvim običan blog

srijeda, 20.06.2007.

Ciaos napokon

Ciaos ljudovi,evo mene napokon malo na svom blogu!Kako ste?Ja Vam inače stalno radim tako da ne stignem na komp,ali danas sam slobodna,pa Vam se malko javljam!Imam Vam puno novih novosti!Pa za početak,ja radim u Lovranu u hotelu Ex....... i super mi je!Šefica je suuuper...I još jedna novost,opet sam sama,nisam više s Dražetom,ali naravno ostali smo frendovi...Ok,danas pošto sam slobodna ću poć malo na more okupati se sa sekicom svojom dragom,odkad radim ju baš i ne stignem vidjeti...Neki dan sam bila u gradu sa sestričnom Izzzom i bilo nam je suuuuper,kojim je ovim putem i pozdravljam!Bile smo na kavici,blablale,šetale Korzom i gledale krpice-he he.Eto toliko za sad od mene-pozzz...

20.06.2007. u 09:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Jedan sasvim običan blog


Ime-Barbara

Godine-21

Datum rođenja-10.03.1986.

Grad-Rijeka

Boja kose-brineta

Boja očiju-zelene

Visina-ili bolje reći moja malenkost oko 160 cm

e-mail adresa na koju mi možete pisati-barby-ri5@net.hr

kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Ž-žeravica

I-irvas

V-violina

O-oblak

T-tata


J-jelka

E-ebanovina


L-lipa

I-igla

J-jasen

E-eskim

P-panj


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog moje sestricne!